Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pala.
On.

IMG-1722.jpg

Viikon päästä ehkä palaa taas.
🧐Tuo ovi taitaa olla juuri niin kapea kuin kuvassa näyttääkin, jos tuo nyt on kymppilaattaa seinällä.

Saa olla eri mieltä, mutta ei se sitä tosiasiaa poista, että helpommin täältä Suomesta esim. ponkaistaan hyvään elämään kuin sota- tai nälänhätäalueelta. Tai jostain jenkkilähiöstä, missä mutsi makaa piikki kädessä ja mitään mahdollisuutta minkäänlaiseen fiksuun koulutukseen ei ole. Tai vaikka ihan täällä Suomessakin jostain Westendistä yritysjohtajan lapsena versus jostain alkoholistiperheestä Limingasta.

Ihmiset ei vaan ponnista samoista lähtökohdista eikä sitä voi yksin sen ihmisen omaksi syyksi laittaa, jos hommat ei luonnistukaan samalla tavalla kuin joltain toiselta, jolla lähtökohdat ihan toiset. Minä ainakaan kehtaa heitellä mitään oma vika -juttuja kenellekään nykyään pahoinvoivalle, jonka elämä on ollu ihan helvettiä itteen verrattuna, kun ite kuitenkin saanut aika paljon annettuna.
Aika paljon siirreltiin maalitolppia, mutta ei se mitään.

Siitä sen sijaan en pidä, että tohon mun postaukseen vastataan tollaisella ”heitellä oma vika…”, kun en sellaista ole esittänytkään. Sellaiset heitot ovat ylimielisiä ja epäempaattisia, enkä tommoista harrasta.

Sähköt olleet päällä heela dagen.
Kuntoiltu (aero+puntti mukavuusalueella tietty, ei hampaat irvessä).
Laukaisuharjoitteita Shadow2 & Schmeisser AR15-9. Ja tuli lopultakin testattua 500 S&W. Kyllä tuo vähän enemmän potkaisee kuin #Callahan44mgn. Sopisi Mielestäni @Sylverö :lle Cock 17 sijaan tässä geopoliittisessa tilanteessa käsilaukkuun turvavarusteeksi :unsure:
Sylvillä on vähän eri kaliiberin aseet mielessä.
466258557_958709976282677_6266282733663937182_n.webp

Aika paljon siirreltiin maalitolppia, mutta ei se mitään.

Siitä sen sijaan en pidä, että tohon mun postaukseen vastataan tollaisella ”heitellä oma vika…”, kun en sellaista ole esittänytkään. Sellaiset heitot ovat ylimielisiä ja epäempaattisia, enkä tommoista harrasta.
Mitkäs maalitolpat tässä siirtyi? Sinä olit eri mieltä avauksesta, että täällä ei vaan kaikki pelaa samoilla korteilla, niin siihenhän tuo vaan oli jatkumoa.

Ja itteenihän minä tuossa viittasin, että minä en ainakaan rupea syyttelemään jotain huono-osaisia, jos ei oo saanu elämältään samaa aikaan mitä ite. Ei kai minulla tässä pitäs nyt empatiakykyä puuttua :D

Olin jo kalkkiviivoilla, mut kone päätti alkaa katkomaan neulaa. Voi vtu. Onneks tulee kivat verhot, ku vaan saan nuo joskus valmiiksi.
Sain verhot ommeltua! Yhteisymmärrys löytyi ompelukoneen kanssa ja loppu sujui ongelmitta muutamassa minuutissa. Huomisen ohjelmassa lankojen siistiminen ja verhojen silitys + ripustus.

Mitkäs maalitolpat tässä siirtyi? Sinä olit eri mieltä avauksesta, että täällä ei vaan kaikki pelaa samoilla korteilla, niin siihenhän tuo vaan oli jatkumoa.

Ja itteenihän minä tuossa viittasin, että minä en ainakaan rupea syyttelemään jotain huono-osaisia, jos ei oo saanu elämältään samaa aikaan mitä ite. Ei kai minulla tässä pitäs nyt empatiakykyä puuttua :D
Ihan lepo vaan, ollaan varmaan kuitenkin lähtökohtaisesti aika samoilla linjoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom