Sama kuin kysyisi, että meinasitko hengittämättä olla .Ei kai ihan kuivin suin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kuin kysyisi, että meinasitko hengittämättä olla .Ei kai ihan kuivin suin?
Öö, asutko siis sittenkin suorasähkölämmitteisessä omakotitalossa?Sähkö on tänään halpaa.
Joten:
- kaksi koneellista pyykkiä
- imurointi
- Janssonin kiusausta
- marjamuffinseja
- kaikki mahdolliset akut lataukseen.
Tänään sauna ilman olutta, unohdin ottaa kotoa lähtiessä jääkaapista mukaan. Toki viskiä, verneriä ja konjakkia löytyy kaapista jos hätätilanne yllättäisi.Ei kai ihan kuivin suin?
Ei jumalauta, sehän on niinku avantouinti ilman vettä.Tänään sauna ilman olutta,
Ja kehtasit vielä tunnustaa. Ny on kova jätkä, nostan hattua. "Sori kaverit, mun moka..." Monestiko olette suomalaisen miehen suusta kuulleet?unohdin
Öö, asutko siis sittenkin suorasähkölämmitteisessä omakotitalossa?
Itellä omakotitalossa kiinteähintainen sähkösopimus, asioita tehdään sillon ku tarvii, stressitaso = matala. Sähkön suhteen, muuten voi olla korkeaki.
Kuulin taannoin tyypistä, joka asuu kerrostalossa ja omaa kiinteähintaisen sähkösopparin, mutta silti oli alkanu seuraamaan pörssisähkön hintaa ja toimimaan sen mukaan, ku muutki.
Miksei mieluummin huoneenlämpöistä, vois sammuttaa jääkaapinki.Niin että meillä varmaan istutaan pimeässä ja syödään kylmää ruokaa tämä talvi -
Säästö se on pienikin säästö!Ja tuolla jännittävällä säätämisellä säästät
Ei ne pienet säästöt, vaan isot perinnöt...Säästö se on pienikin säästö!
Jopa minä olisin kyllä juonut olutta tuossa tilanteessa.
Jopa minä olisin kyllä juonut olutta tuossa tilanteessa.
Puuttuukohan uutisesta nyt jotain...
Touche.Ny on kova jätkä
Yhteen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.Sydämmestä
Pöh, paljon enemmän!(tai sitten ihan tavallinen mies, jonka itsetunto kestää virheiden tekemisen)
Witun PuimuriJotain koulusta jäänyt mieleen.