Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Max131 Ompas sattuma. Juuri kun näistä puhuttiin, niin nyt ilmatteeksi.
Tällai vähän myöhässä, mutta latasin itellenikin, vaikka näitä metallivahvistinsimulaatioita on jo varsin riittävästi. Neuralin Fortin Calista tykkään, saman firman Plinistä ja Gojirasta saa hyvää runttaussäröä ja Plinistä kaikenlaista muutakin sävyä, Soldanon SLO-100:ssa oma soundinsa ja tuolla QC:ssa vielä Marsut, Mesat ja 5150 päälle.

Ts. enemmän runsaudenpulaa itellä ja pitäs enemmän keskittyä testaamaan jotain yhtä, että millaista soundia sais milläkin asetuksilla.

Tällai vähän myöhässä, mutta latasin itellenikin, vaikka näitä metallivahvistinsimulaatioita on jo varsin riittävästi. Neuralin Fortin Calista tykkään, saman firman Plinistä ja Gojirasta saa hyvää runttaussäröä ja Plinistä kaikenlaista muutakin sävyä, Soldanon SLO-100:ssa oma soundinsa ja tuolla QC:ssa vielä Marsut, Mesat ja 5150 päälle.

Ts. enemmän runsaudenpulaa itellä ja pitäs enemmän keskittyä testaamaan jotain yhtä, että millaista soundia sais milläkin asetuksilla.
Juu ihan turha tämä itelle oli ainakin, mutta kun sai halvalla, niin pakkohan se oli ottaa.
Pikainen testi, ja, njääh...No ihan kiva kai, kun vääntää nappulan täysille. Perus. Joku uusi ja mahtava teknolokiakin siinä, mutta en kyl kuullut mitään.

Suosittelen etelleen vahvasti sitä SoftAmp PSA:ta. Se on täysin erilainen kuin mesat, marsut, peaveyt jne.
Ei se ääni tietty jokaisen makuun ole varmasti, mutta...Kokeile. Omituiset säädöt siinä, vaatii hetken ihmettelyä.

Löytyy tuolta plugins4free sivulta vielä. Näköjään muualta hävinnyt...Tekijän sivut jossain remontissa.

En nyt kyllä muista kyseistä installaatiota :unsure:

Ja tämähän toki häiritsee. Vielä enemmän ehkä häiritsisi tietoisuus, installaatiosta..?
Yksi joulupallo roikkui ikkunan edessä tjsp. Kävi hankkimassa tai etsimässä siimaakin sen ripustamista varten.

Perkele sitä kyllä muistaa kaikkia todella oleellisia asioita vuoden takaa.

SA-kaupasta hakemaan muutama ammuslaatikko levyjen säilytykseen.
Lopettivat mokomat sen Oulun lähikaupanki, ny ois ostosreissu reilun 500 kilsan sijaan yli 1000. Mikä v**tu siinä on, ettei sitä nettikauppaa saa pystyyn, kotimaassaki on monta ja pitkin maailmaa vielä useampia toimijoita jotka voi myydä käytettyä ylijäämää netitse ongelmitta.

Varttitunnin yrittänyt aktivoida näitä kahta heiluttelemalla kissaonkea, leluhiiriä ja pomppupalloja, mutta ei. Ei vaan kiinnosta.
20241110_202752.webp

Saa, helposti. Kehittämällä itseään.

Esim. (trauma)psykoterapia.

Kertoisitko nyt ihan mielenkiinnosta mitä sulla on niin pahasti hampaankolossa vokotia vastaan että pitää harrastaa jotain aivovammaista vittuilua aivan joka välissä? Alkaa olla ihan saatanan rasittavaa luettavaa näin sivustakin.

Ja jos kirjoitit tuon edes jotenkin tosissasi, niin voin valistaa sen verran, että mikään terapia ei muuta aikuista ihmistä olennaisesti muuksi kuin miksi luonto ja vuosikymmenien elämänkaari ovat sen luoneet. Eikä tee ujosta ja epävarmasta ihmisestä naissankaria. Oppia ja kehittyä toki voi, mutta rajallisesti ja kaikkea muuta kuin helposti.

Varttitunnin yrittänyt aktivoida näitä kahta heiluttelemalla kissaonkea, leluhiiriä ja pomppupalloja, mutta ei. Ei vaan kiinnosta.
katso liitettä 268591
-"Mitähän toi tyyppi oikein tossa heiluu"

-"Mä epäilen että se on vähän sekaisin, pitäisikö meidän olla varuillaan?"

-"Äh, mä testasin jo ku makaan sen päällä n se on ihan avuton

-"Ok"

-"Voinks mä muuten sovittaa tota pipoa?"

-"Älä perkele, mä luulen et se on ongelmien alkujuuri!"

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom