Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko Heeseeke, toimiva, tinnerkuva

IMG_4628.webp

joutuukohan sitä liittyä tuohon treadsiin, kun sitä niin raakasti tuollaisilla NAIS&NAISkuntoilusalipyllykuvilla mainostetaan tuola hästäkin puolella

?

ja kuulemma sinne piisaa kun laittiaa itsestään ja polkupyörästään kuvan

semmoisiakin mainoksia tullut useita, että muuta ei tarvita ja olen ymmärtänyt, että sillä: saanti,on,varma

Kyselin boudoir-kuvausta. Uskaltaisikohan sellaiseen mennä? Auttaisikohan se maassa rypevän minäkuvan eheyttämiseen 🤔 onkohan joku naisista ollut?

Itse joskus tuollaisia kuvia ottaneena (siis olin kuvaaja) niin on kyllä rentoa ja mukavaa touhua kunhan toisen tuntee hyvin / kemiat pelaa. No mulla oli kyseessä silloin seurustelukumppani niin homma siksikin helppoa. Ja ei, nyt valitettavasti mun kuvauspalvelu ei tällä hetkellä ole käytössä, ja suosittelenkin tosiaan etsimään netistä ensiksi kauniita kuvia ja katsella sitten kuka niitä on räpsinyt!

Mulla on yksi tuttu nainen joka harrastaa burleskia ja vaikka se on kai jo nextiä leveliä mitä heittäytymiseen tulee niin sanoi että saa siitä kuitenkin niin valtavasti että ei sitä helpolla lopettaisi.

Itse joskus tuollaisia kuvia ottaneena (siis olin kuvaaja) niin on kyllä rentoa ja mukavaa touhua kunhan toisen tuntee hyvin / kemiat pelaa. No mulla oli kyseessä silloin seurustelukumppani niin homma siksikin helppoa. Ja ei, nyt valitettavasti mun kuvauspalvelu ei tällä hetkellä ole käytössä, ja suosittelenkin tosiaan etsimään netistä ensiksi kauniita kuvia ja katsella sitten kuka niitä on räpsinyt!

Mulla on yksi tuttu nainen joka harrastaa burleskia ja vaikka se on kai jo nextiä leveliä mitä heittäytymiseen tulee niin sanoi että saa siitä kuitenkin niin valtavasti että ei sitä helpolla lopettaisi.
Ääsjoella on tulossa burleskin alkeistyöpaja jota oon itsekin harkinnut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom