Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Menepäs rekisteröitymään nimimerkillä Saatana, näyttäis olevan vapaana. Kärsit nyt vuoden loppuun Pappina ja palaat oikeaan rooliisi sitten.
Meni kuin strömsööössä saatana tämäkin.

Askartelin uuden tunnuksen Saatanana, ja se meni samantien lukkoon jonain spamminä.

Dodiih. Olen siis pappi.
1730400260314.webp

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä on kosteimmat ja sekopäisimmät reissut heitetty aina seurakunnan työntekijöiden kanssa.

Kuukauden päästä pitäis taas kolme päivää jaksaa Rukalla. Huhhuh.

Jotenkin oon sellaisessa tilanteessa että oon menossa lauantaina Tampereelle treffeille, sunnuntaina treffeille ja vielä kolmaskin mies haluaisi nähdä. Missään deittipalveluissa tms en oo

Ja perkele, että tämä nimi vaatii totuttelua.

Totisesti vaatii.

Ja warsin harwinaista nykyaicana, että ycsilöllä on selcäranca.
Tosin tässä tapauksessa en yllättynyt, että sellainen löytyy.

Ja perkele, kaikkea sitä tuleekin luvattua.

Nii i!

iu

Tärkeintä kuitenkin, että hauva voi taas hyvin. :heart:

Viimeksi muokattu:
Kyllä on kosteimmat ja sekopäisimmät reissut heitetty aina seurakunnan työntekijöiden kanssa.

Kuukauden päästä pitäis taas kolme päivää jaksaa Rukalla. Huhhuh.

langetaanko sielä synnin tekoihinkin?

mm.ette pyhitä lepopäivää

Ihan näin Suomen kannalta miettinyt, että minkäköhän takia Suomessakin on jonkun ostoskeskuksen valomainokset päällä keskellä yötä tai puistossa katuvalot päällä. Kaikki semmoinen joka ei vaikuta turvallisuuteen mitenkään joutaiskin sammuttaa yöksi

Viimeksi muokattu:
Ihan näin Suomen kannalta miettinyt, että minkäköhän takia Suomessakin on jonkun ostoskeskuksen valomainokset päällä keskellä yötä tai puistossa katuvalot päällä. Kaikki semmoinen joka ei vaikuta turvallisuuteen mitenkään joutaiskin sammuttaa yöksi
Niin ihan samaa mieltä kyllä energian säästöstä ja tuhlaamisesta, mutta en tiiä, miten ostoskeskuksissa menee sopparit tai halu sen suhteen, että pitääkö noi mainokset olla aina päällä näkyvyyden vuoksi. Eihän se tänä päivänä pitäs olla kauhean kummoinen homma ajastaa noita, mutta jos omistaja haluaa maksaa sähköstä sen takia, että mainokset näkyy yölläkin, niin vaikea siihen kai puuttua on.

Puistojen läpi saattaa joku joutua kulkeen pimeälläkin ja en tiedä onko pieni turvallisuusulottuvuuskin siinä, että on valot päällä. Ettei esim. yllätysseksiä joka kerta, kun joku naikkonen tallustelee puiston läpi.

Kuinka paljon mainonnalla on vaikutusta ostospäätöksiin? Hirveästihän siihen rahaa ja aikaa laitetaan, kun ihan työkseen miettivät ja toteuttavat moista. Itse en mainontaa seuraa, tietysti sitä näkee kaikkialla, mutta eipä nyt tule mieleen, milloin viimeksi olisin nähnyt/kuullut mainoksen ja päättänyt sen perusteella, että tavara X on nyt heti ostettava.

Itse en mainontaa seuraa, tietysti sitä näkee kaikkialla, mutta eipä nyt tule mieleen, milloin viimeksi olisin nähnyt/kuullut mainoksen ja päättänyt sen perusteella, että tavara X on nyt heti ostettava.
Sama. Mainokset on vähän niinku hissimusiikki, ei niihin käytännössä enään kiinnitä mitään huomiota, ainakaan positiivista. Toki mulla nyt on puhelimen ja läppärin selaimissa toimivat mainostuksen estot ja töllöä ei tuu katottua, niin aika vähän mainoksia muutenkaan näkee/kuulee.

Korkeintaan jossain rauta/sekatavarakaupan työkaluhyllyjen lomassa saattaa heräteostoksia tapahtua, mutta silloinkin ne romut tulee käyttöön tavalla tai toisella, eli käytännössä vempaimen kohdalla hoksaa, et viimeksi ois tuota tarvinnu.

Suositut

Back
Ylös Bottom