Jäsen v:n tapauksessa tämä laskettakoon jo saamiseksi.Mun pää olis myös kääntynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen v:n tapauksessa tämä laskettakoon jo saamiseksi.Mun pää olis myös kääntynyt
Appiukkovainaa kun tykkäs kuppia ottaa, niin hän pyysi aina näitä sisälle juttukaveriksi. Ei ne kovin kauaa yleensä viihtyneetAiemmassa kämpässä noita kävi oven takana välillä. Vähän kaduttaa jälkeenpäin, ku en päästäny ikinä sisälle. Tiiä miten mehevän väittelyn ois saanu aikaseks heiän kaa. Anyway, mä oon sanonu kaikille kavereille yms. et vaikka ovelle tulis Jeesus, ni kutsumattomat vieraat ei sisään pääse . Sit on jotkut ihmiset jotka soittaa jokaikisestä asiasta. Itellä luuri mutella 24/7, ja puhelut on etovinta paskaa maan päällä. Viestit, Whatsapp>
Sehän on ihan asiallinen peli sekin.Kollegalla olikin rolex Sea dweller eikä subi. Pyysin näyttämään ja hän sitä ilolla esittelikin.
Mikä on tilanne viinasten kanssa?Pakkokäynti ulkona kun polttopuut loppuivat. Sairastupa kuittaa ja jatkaa potemista.
Niitä on aina. Kaapissa on määrää sen verran, ettei Maxikaan poistuisi selvinpäin jos tulisi viikoksi yllätysvierailulle.Mikä on tilanne viinasten kanssa?
Fladyn inspiroimana 250g lakritsia.
Hampaat kuin turhapurolla. Aika tököttiä näin pitkästä aikaa.
Uskoisin, että toimii tehokkaasti huomenna.Mitähän suolisto tykkää?
Ja perkele, että tämä nimi vaatii totuttelua. Kaikkea sitä tuleekin luvattua.
...........Hetkinennnnnn.......Menepäs rekisteröitymään nimimerkillä Saatana, näyttäis olevan vapaana.