Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En käsitä, mikä tässä on ny vaikeaa. Jos haluaa veks kotipaikkakunnaltaan, niin pakko se jossain on yönsä nukkua ja hotelli nyt monesti helpoin, kun saat suihkut ja aamupalat samaan rahaan. Jos joku makaa töiden puolesta hotellissa puolen vuotta, niin sitten ei mene hotelliin lomallaan :D

Mun piti lähteä jonnekin pikkupaikkakunnalle lomallani (hotelliin!) ja ottaa toi maastofillari mukaan, mutta män ihan nukkumiseksi koko loma. Ehkä ens kesänä sit.

Minä en kyl ymmärrä ihmisiä jotka kotimaassakin tekee lomamatkoja hotelliin. Viimeiselle neljälle vuodelle mahtuu satoja öitä hotelleissa pitkin poikin suomea ja en kyl vapaaehtoisesti varsinkaan omalla rahalla ois yötä yhdessäkään.

missäs perkeleessä sitä sitten nukkuu jos ei hotellissa? lehtiroskiksessa?

jos esinmerkiksi pyllyJoelta haluaa Suvenollessakauneimmillaan piipahtaa parina ehtoona JussinBaarissa niin ei kai sitä nyt ainakaan kannata kotona käydä välillä nukkumassa ja aamulla takaisin hesoohin

Minun valintani: katajanokan vankila

missäs perkeleessä sitä sitten nukkuu jos ei hotellissa? lehtiroskiksessa?

jos esinmerkiksi pyllyJoelta haluaa Suvenollessakauneimmillaan piipahtaa parina ehtoona JussinBaarissa niin ei kai sitä nyt ainakaan kannata kotona käydä välillä nukkumassa ja aamulla takaisin hesoohin

Minun valintani: katajanokan vankila
Suvenollessa kauneimmillaan sitähän vedetään ränttäntää kellon ympäri tai sit suunnataan jonkun Vosun luo saman peiton alle?

En käsitä, mikä tässä on ny vaikeaa. Jos haluaa veks kotipaikkakunnaltaan, niin pakko se jossain on yönsä nukkua ja hotelli nyt monesti helpoin, kun saat suihkut ja aamupalat samaan rahaan. Jos joku makaa töiden puolesta hotellissa puolen vuotta, niin sitten ei mene hotelliin lomallaan :D

Mun piti lähteä jonnekin pikkupaikkakunnalle lomallani (hotelliin!) ja ottaa toi maastofillari mukaan, mutta män ihan nukkumiseksi koko loma. Ehkä ens kesänä sit.
Eikat siinä mitään vaikeaa ole, jos siitä ei välttämättä sellaista halua itselleen tehdä? Molemmilla on mielipiteensä ja totta täällä saa molemmat sen myös ilmaista?

^ en tiiä mistä mielipiteistä nää nyt puhut.. tämähän lähti siitä, että sun on jotenkin mahdotonta ymmärtää, miks ihmiset haluaa tai joutuu lomallaan hotellissa olemaan. Mikä on minusta ihan päivän selvä asia, eikä kenenkään mielipiteistä kiinni..

Ja jos ei aukea, niin saa ollakin aukeamatta :D menee aika turhanpäiväiseksi.

Joo, kyllä mulle tuo itseriittoinen maailmankuva päivän selvistä asioista aukeaa, vaikka ei se edelleenkään sitä tarkoita, ettenkö saisi olla ymmärtämättä miksi kukaan haluaisi kaupunkilomailla hotellissa, ainakaan suomessa. :giggle:

Turhanpäiväiseksi tosiaan menee, mutta tämähän on offi. Aikailla vain ja ainoastaan turhanpäiväistä tekstiä jo satojen tuhansien viestien verran, et kyllä nämäkin tänne sekaan mahtuu.:sneaky:

Kaikenlaista..

Ja miten tän kellonsa on saanu näin, että vanhaa aikaa puolilta öin vielä kökkii pystyssä puolipirteenä, kun ennen siirtojakin oli hyvä pätkä, että kympin jälkeen rupes tuleen uni..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom