Ei toden totta, mutta kyllä siellä vaan näitäkin pariskuntia löytyy, vuoden ympäri.Niin. Lomalle ei oo pakko lähtee Kemiin tai Imatralle, jos siellä ei oo mitään nähtävää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toden totta, mutta kyllä siellä vaan näitäkin pariskuntia löytyy, vuoden ympäri.Niin. Lomalle ei oo pakko lähtee Kemiin tai Imatralle, jos siellä ei oo mitään nähtävää :D
Minä en kyl ymmärrä ihmisiä jotka kotimaassakin tekee lomamatkoja hotelliin. Viimeiselle neljälle vuodelle mahtuu satoja öitä hotelleissa pitkin poikin suomea ja en kyl vapaaehtoisesti varsinkaan omalla rahalla ois yötä yhdessäkään.
Suvenollessa kauneimmillaan sitähän vedetään ränttäntää kellon ympäri tai sit suunnataan jonkun Vosun luo saman peiton alle?missäs perkeleessä sitä sitten nukkuu jos ei hotellissa? lehtiroskiksessa?
jos esinmerkiksi pyllyJoelta haluaa Suvenollessakauneimmillaan piipahtaa parina ehtoona JussinBaarissa niin ei kai sitä nyt ainakaan kannata kotona käydä välillä nukkumassa ja aamulla takaisin hesoohin
Minun valintani: katajanokan vankila
Eikat siinä mitään vaikeaa ole, jos siitä ei välttämättä sellaista halua itselleen tehdä? Molemmilla on mielipiteensä ja totta täällä saa molemmat sen myös ilmaista?En käsitä, mikä tässä on ny vaikeaa. Jos haluaa veks kotipaikkakunnaltaan, niin pakko se jossain on yönsä nukkua ja hotelli nyt monesti helpoin, kun saat suihkut ja aamupalat samaan rahaan. Jos joku makaa töiden puolesta hotellissa puolen vuotta, niin sitten ei mene hotelliin lomallaan :D
Mun piti lähteä jonnekin pikkupaikkakunnalle lomallani (hotelliin!) ja ottaa toi maastofillari mukaan, mutta män ihan nukkumiseksi koko loma. Ehkä ens kesänä sit.
Kaikenlaista..
Ja miten tän kellonsa on saanu näin