Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kai sitä kieltämättä enemmänkin lihaa tai jotain lohta söis, jos ei olis niin pirun hintavaa.

Prkl kananmunatkin oli vielä muutama vuosi sitten halvimmillaan 80 senttiä 10kpl.

Pitäis kai oikeasti opetella kalastamaan. Tai siis etes vähän yrittää eikä vain patsastella käsi taskussa naama kohti aurinkoa silmät kiinni...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pitäis kotiin ostaa etenkin loskakelien lähestyessä joko

a) kuntopyörä
b) juoksumatto
c) crosstrainer tai vastaava

Niin mihin te kallistuisitte? Mä oon vähän katellut kuntopyörää "sillä silmällä" kun niitä saa ihan näppärässä kokoluokassa, ja ne on kohtuu hiljaisia käytössä. 16v sitten oli Crosstraineri - vaatetelineenä. Jokohan tässä vaiheessa niitä tulisi käytettyä.
Kuntopyörä vie noista vähiten tilaa sittenku kevät taas joskus koittaa.

bob-the-necromancer-digging-graves.gif

#kajsna

Vittu minulta varastettiin hiirenloukku. Viikko sitten jo yllätin kolinan takia lumikon (tai kärpän) itse teossa yrittämässä repiä irti loukkuun jäänyttä myyrää kylmävintillä. Nyt se perkele sitten taisi onnistua, yksi loukku on kateissa ja jäljellä vain myyränraato, jonka tuo pikkupeto oli jollain ihmeellä saanut kikkailtua irti loukusta ja itse loukusta ei ole jälkeäkään. Älkääkä minulta kysykö, miksi loukku lähti ja raato jäi eikä toisin päin 😐.

Nyt ovat loukut kiinni rautalangalla niin että nopeasti ja huomaamatta niitä ei enää viedä. Kun kuuluu kolinaa, niin täytyy mennä pitämään puhuttelu että seuraavasta rosvouksesta menee ilmoitus poliisille ja myös käytävien kaivelun eristeisiin voisi ystävällisesti lopettaa.

Niillä rahoilla mitä tohon lohenkalastukseen saa uppoamaan söis kaupan graavilohta kolmesti päivässä loppuelämän
No juu. Mutta jos nyt vaikka taimenta tai kuhaa sais nypittyä ylös...

Usein nähny taimenen uiskentelevan matalassa vetessä. Ikään kuin vittuillakseen näyttäytyy välillä.
Aina silloin, kun haavia tai muitakaan välineitä ei ole lähelläkään.

Vittu minulta varastettiin hiirenloukku. Viikko sitten jo yllätin kolinan takia lumikon (tai kärpän) itse teossa yrittämässä repiä irti loukkuun jäänyttä myyrää kylmävintillä. Nyt se perkele sitten taisi onnistua, yksi loukku on kateissa ja jäljellä vain myyränraato, jonka tuo pikkupeto oli jollain ihmeellä saanut kikkailtua irti loukusta ja itse loukusta ei ole jälkeäkään. Älkääkä minulta kysykö, miksi loukku lähti ja raato jäi eikä toisin päin 😐.

Nyt ovat loukut kiinni rautalangalla niin että nopeasti ja huomaamatta niitä ei enää viedä. Kun kuuluu kolinaa, niin täytyy mennä pitämään puhuttelu että seuraavasta rosvouksesta menee ilmoitus poliisille ja myös käytävien kaivelun eristeisiin voisi ystävällisesti lopettaa.
Hiiriä ilmeisesti tänä vuonna kuhtalaisen paljon, liiteristä tuli kymmenkunta loukulla. Nyt ei ole pariin yöhän lasahtanut.
Ja loukku on parilla ruuvilla kiinni sellaisessa 40cm pitkässä laudan pätkässä, juuri sen takia ettei se lähde kenenkään asiakkaan mukaan.

Mikähän vitun mielenhäiriö nyt tuli, kun piti tämmöstä huutaa jossain huutokaupassa :D

Ois meinaan pikkaisen muutakin ostettavaa ny ku pitää tää kämppä ostaa, mutta luotan, ettei ny sentään paria kymppiä päälle lähtöhinnan menis, kun kuitenkin alle kolmasosan uuden hinnasta menis.

muoks. enhän minä edes tee kellolla tällä hetkellä vittujakaan, kun asuu täällä kämpillä työviikotkin.. :D voi elämä.. kai sitä voi sit kottaraisille näytellä kylillä, jos niin huonosti käy, että tuolla huudolla voittaa.

kottaraisille näytellä kylillä, jos niin huonosti käy, että tuolla huudolla voittaa.
Onnea matkaan naisen hurmaamiseen kellolla. Läppähän tuo toki, mutta ei taida kovin montaa naista kiinnostaa mitä ranteessa saatika, että tunnistaisi.

e: ja jos joku kullankaivaja tunnistaisi, niin liian halpis ;)

Mikähän vitun mielenhäiriö nyt tuli, kun piti tämmöstä huutaa jossain huutokaupassa :D

Ois meinaan pikkaisen muutakin ostettavaa ny ku pitää tää kämppä ostaa, mutta luotan, ettei ny sentään paria kymppiä päälle lähtöhinnan menis, kun kuitenkin alle kolmasosan uuden hinnasta menis.

muoks. enhän minä edes tee kellolla tällä hetkellä vittujakaan, kun asuu täällä kämpillä työviikotkin.. :D voi elämä.. kai sitä voi sit kottaraisille näytellä kylillä, jos niin huonosti käy, että tuolla huudolla voittaa.
Itselläkin oli pari päivää sitten joku mielenhäiriö, kun aloin miettiä minkä R-kellon voisi seuraavaksi hankkia.

Helevetin järkevä hankinta olisi sekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom