Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Äläs nyt, hiton mukavaa väkeä mitä livenä tavannut useampi kymmentä nimimerkkiä. Jos olis sinkku niin koittaisin kerätä ehdottomasti jotain porukkaa kasaan, ei siis siksi että sinkku mutta parisuhteessa ei jaksa sitä selittelyn määrää miksi on mentävä mökille juomaan viinaa fitness forumin jäsenten kanssa, ja naisen korvissahan se nimenomaan on fitness pirkkoja ICIW housuissa, ei kaljuuntuvia ja parhaat vuotensa nähneitä keski-ikäisiä miehiä liian humalassa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun heti aamupäivästä on tehnyt tunnin kuntopiiriä ja perään tunnin kehonhuoltoa, niin loppupäivän voi viettää kuten Herr Doktor eli sohvalla maaten ja syöden.

Ostin kauraleipää ja sulatejuustoa 😋
 
varmaan jonkin sortin sukupolvijuttu.

en suko, vaan uskon nykyaikaan(internet) joka on pilannut kaiken

eihän imiset nykyään, siis etes Minun ikäiset, lähte kapakkaan kun pariutua tahtoisivat, vaan hoitavat kaiken taskupuhelimilla kotona istuen

sama se on, ei tarvi mennä jääkaapille nähdäkseen NAISperseitä kun niitä saa silmänräpäyksessä silmille aivan niin plajon kun haluaa nähdä kun vaan kaivaa puhelimen taskusta
 
olen muuten käynyt vimeisen vuoden aikana kuudessa pienemmässä tai suuremmassa miittingissä

t.Vanhanaikainen
 
Verenohentajat ja partaveitsi ovat voittamaton yhdistelmä. Käytän poskipäiden ajoon ”partaveistä”, eli Featherin shavettea ja onnistuin jotenkin hipaisemaan vasemman käden rystysen kohdalle pari senttiä pitkän haavan.

Eihän toi tyrehdy nyt millään kun on vielä tollasessa kohdassa. Pikaliimaakaan ei talosta löydy. Kaksi tuntia jo hiljalleen vuotanut :cautious:

Sattuu onneksi olemaan muutenkin asiaa työterveyteen tänään, josko siellä olisi vaikka liimaa.
 
Äläs nyt, hiton mukavaa väkeä mitä livenä tavannut useampi kymmentä nimimerkkiä. Jos olis sinkku niin koittaisin kerätä ehdottomasti jotain porukkaa kasaan, ei siis siksi että sinkku mutta parisuhteessa ei jaksa sitä selittelyn määrää miksi on mentävä mökille juomaan viinaa fitness forumin jäsenten kanssa, ja naisen korvissahan se nimenomaan on fitness pirkkoja ICIW housuissa, ei kaljuuntuvia ja parhaat vuotensa nähneitä keski-ikäisiä miehiä liian humalassa.
Älkää nyt helvetissä alkako järjestämään mitään vaan antakaa ihmisten syrjäytyä rauhassa.
 
en suko, vaan uskon nykyaikaan(internet) joka on pilannut kaiken

eihän imiset nykyään, siis etes Minun ikäiset, lähte kapakkaan kun pariutua tahtoisivat, vaan hoitavat kaiken taskupuhelimilla kotona istuen

sama se on, ei tarvi mennä jääkaapille nähdäkseen NAISperseitä kun niitä saa silmänräpäyksessä silmille aivan niin plajon kun haluaa nähdä kun vaan kaivaa puhelimen taskusta

Edes sinun ikäiset naiset ei kai koskaan ole isolta osin pariutunut baarissa? Eikös se ole nuorempien hommaa nyt ja aina? Harrastukset, tuttavapiirin yms menot varmaan edelleen kova juttu +30 ja etenkin +40v naisten piirissä. Joku jenkki tutkimus väitti että vain 6% naisista oli kyselyn mukaan käyttänyt tinderiä tai vastaavaa palvelua. Eli...

Ja kyllä perseitä oli internetissä jääkaapin kulta-aikanakin.
 
Tässä joku jenkkitutkimus, vielä siellä baarissakin pariudutaan, mutta online kaapannut aika ison siivun.

how-heterosexual-couples-met-v0-uwe4cchpfz5c1.webp
 
Pakkiksen kulta-ajat: sinkkuketjuun -> jääkaappiketjuun -> profit (eli fanfaarilla pois sinkkuketjusta).

Toki tuo saatto sit jatkua vielä: vituiks -> draamaa palstalla -> kierto uusiksi.

Mut silti. Itekin käyny pakkisrehveillä mm. kotieläinmessuilla. Ois ollu seksimessutkin vastapäätä, mutta laamat ja kissat voitti.
 
Mnä olen käynyt pakkotapaamisissa mm. hesoos, turuus, tampersees, joen suus, idensalmes, kalajoella, jyväkyläs ja tietysti wasassa & #paikkakunnalla
 
The one and onely risteily, check.

Turussa paikallisia ja entisiä paikallisia tavattuna, check.

Yksi rohkelikko pakkisirkistä ajeli jopa Turkkuseen, koska olen niin valloittava. Itse junailin pohjoiseen, koska olen päästäni vähän sekaisin.

Oi aikoja, oi tapoja.

Tämä peli on nähty.
 
Onpas Sortti-asemilla asiointi tehty helpoksi!

Maksa netissä ja syötä auton rekkari tietoihin. Aja portille, se aukeaa automaagisesti ja jätteet dumpattu hetkessä.

Tämä meidän lähiasema on vieläpä auki myös la-su.
 
Kämpän lunastus näyttäs ainakin onnistuvan suht kivuttomasti. Vituttaa vaan kyllä tuo osakekirjojen sähköistys, kun autopaikasta ja kämpästä molemmista joku rontti 300€.. tuntuu vähän typerältä maksaa 700€ siitä, että joku skannaa pari dokkaria ja tallentaa. Ja isännöitsijä kun printtaa isännöitsijän todistuksia niin satasen vaiva sekin näköjään.

Joku tais puhua siitä varainsiirtoveron säästämisestä lainajärjestelyillä, niin se ei kyllä käsittääkseni ole mitenkään mahdollista, kun kauppahan tässä tehdään ja omaisuutta siirtyy joka tapauksessa on tuo laina missä hyvänsä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom