Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saiskohan muuten tuollaisella corollalla miestä 🤔
Vai mikä auto olisi sellainen että olisi varma saanti 🤔
Silloin kun mulla oli 740 Bemari niin silloin tuli kyllä eniten miehet juttusille puhumaan kuinka komea auto mulla oli.
Mikähän olisi samanlainen miesmagneetti tänä päivänä 🤔
Sehän on, että minkälaista miestä etsii.
No sekään ei haittaa jos on vaan auton kimpussa 🤭
Antaa hiluximiehien ihastella sitä, landcruiserimies voi tulla seuraamaan tilannetta ja puunaamaan poppista.
Mutta ehkä mä keksin, olisko klassinen Jeep Wrangler?
No sillon ainaki se mies joutuis olemaan sen auton kimpussa, kunnes kyllästyy ku "aina se soittaa käymään ku jeepistä on jotain rikki".
 
Pientä ajoneuvokuumetta itselläkin ilmoilla, mutta kohtuu lähellä ns. "velatonta tilaa" niin jotenkin nyt ei haluis taas ottaa jotain 300-400e/kk menoerää rullaamaan. Jos vaikka matkustelis vähän enempi pari seuraavaa vuotta ja kun Volvo V70 jättää tielle (ei koskaan) ni uusii vasta sitten.
 
Mulla on kanssa "autokuume" päällä, mutta lähinnä juuri tuon tien päälle jättämisen syystä. Perheenliikutin Caddyn seitsemälle paikalle on harvoin enää tarvetta myös, mutta lähinnä tuo tielle hajoilu aiheuttaa vaihdon tarpeen. Viimeisimmät "sesonkivalot" mittaristossa johtuivat vikaantuneesta dieselin syötöstä eli suutinvaihtoa jne. tonnin hintalapulla. Kai tuosta kikottimesta saisi vielä +5 k€ ja sillä rahalla tilalle jokin ketjukoneellisen pikkuauton. Koukku olisi hyvä olla, että saa satunnaisesti peräkärryllä vietyä haravointijätettä, haettua raksatarpeita jne. pientä kuormaa.
 
Taitaapi lähteä anomus ajokorttiluokan alentamiseksi C -> B.

160€ siitä, että kävin näyttämässä naamaani lekurille. Ja tuota pitäisi harrastaa joka viides vuosi.

Ja C-korttia oikeasti tarvinnut koskaan. Enkä ole sähkövispilääkään ostamassa.

B-kortilla saisin ajaa ilman rillejä vaikka nähnyt paskaakaan, C-kortillisena onneksi pitää olla rillit päässä. Ja tämä siis pelkona minkälaista sokeaa tuolla liikenteessä nyt pyörii.
 
Infected Mushroom soittais näköjään pari keikkaa Suomessa.. Huomenna Treella ja lauantaina Oulussa. Kumpaankin sais vielä lippuja, mutta Treen hotellit ihan täyteen ammuttu ja vapaasta huoneesta (sopivissa hotlissa) sais maksaa kolmatta sataa, mihin ei pysty. Enkä jaksa ruveta työntään itteeni tutuille.

Ouluun sit sais reissata junalla 5,5h, mikä ei nappaa ja tuo perjantaipäiväkin olis parempi.

Tässä siis arponu pari päivää jotain minireissua, mutta tää rauhassa kotosalla oleminenkin on ollu aivan jees lomaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom