- Ikä
- 35
En ymmärrä, mikä siinä kalja-makkara -dieetissä oikein edistää terveyttä.Muistutas nyt vielä meitä massiivisista voimailutuloksistasi, kun siihen tupsahdit.
Saa karnivoorit ihmetellä joulutortun voimaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä, mikä siinä kalja-makkara -dieetissä oikein edistää terveyttä.Muistutas nyt vielä meitä massiivisista voimailutuloksistasi, kun siihen tupsahdit.
Saa karnivoorit ihmetellä joulutortun voimaa.
Ei yhtään mikään, mutta mainitut tuotteet ovat maukkaita kohtuudella nautittuna. Viime mökkireissulta piti molempia tuoda takaisin kotiin, kun oluita oli kulunut yksi ja makkaroita kaksi.En ymmärrä, mikä siinä kalja-makkara -dieetissä oikein edistää terveyttä.
Mikä järki tuossa nyt taas oliOlisin juuri saanut parrua mutta lähdin kotiin ennemmin
Siinä selvästi vokotin sielunkumppani.Olisin juuri saanut parrua mutta lähdin kotiin ennemmin
Olen aika varma että vokot lähtis ihan varmasti kotiin jos olis parrua tulossa.Siinä selvästi vokotin sielunkumppani.
Onhan suunnitelmissa käynti Plevnassa? Hieno paikka.Huomenna päiväreissu Manseen. Ja sit kotiin ja lauantaina uudestaan.
Niin tää. Tässä kun vetänyt 10 vuotta vokottina, eli lähinnä kattonu naisia kaukaa baarissa, niin pieni epäonnistumisen mahdollisuus lienee olemassa, jos lähtis siltä pohjalta, että kyllä baarista joku majoittaa.Mites vanha kunnon reisimajoitus.
Sonny Crockett vetimissä järjestynee helposti paikan päältä.
Taisi olla ensimmäinen paikka elämässäni missä maistoin 8% olutta joskus -99.Plevnassa?
Huomenta. Kiitos taas @Max131 filtterit toimii!ei näy
Oikeassa olet, mä olen ronkeli.Musta tuntuu että poppiksen taannoisen kuvan perusteella, aika usein kun saapuu kotiin, niin olisi myös jossain saattanut olla parrua tarjolla. Anteeksi, asiatonta! Jatkakaa