Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
"Kolmannen vai neljännen cruiserin kohdalla emäntä tuumas, että pitää vähän karsia kalustoa tai hän lähtee, nykyään on kaheksan cruiseria".
AIkoinaan tilasin kaikki kalastusvälineet työpaikan osoitteeseen ja kotona salakuljetin ne autotalliin. Nykyisin kun samassa osoitteessa ei asu täysikasvuista naisolentoa, en enää ostele kalastustarvikkeita kuin murto-osan entisistä määristä. Enkä myöskään a-tarvikkeita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jossain vaiheessa tuli tilailtua paljon osia kesäautoon ja toimitus oli aina sellaiseen aikaan ettei itse ollut kotona. Totesin että järkevintä on tilata suoraan työpaikalle missä keskusvarastolla on aina joku ottamassa tavaran vastaan. Ensimmäisen lähetyksen jälkeen piti vaan käydä keskustelemassa että autonosat ja kissanhiekat tms otetaan vastaan ja haen ne varastolta.
 
Meillä myös työpaikalle kiikutellaan kaikenlaista mitä ei ole tarkoitus kotona mainostaa. Kuulin myös "wanhoilta miehiltä" että ennen kun tilipäivänä RIVIIN JÄRJESTY! ja työntekijöille jaettiin fyysisesti kirjekuoressa palkka, siellä oli aina 2 kirjekuorta, jotta vaimolle/perheelle kotiin vietiin toinen kuori ja toiseen mies otti oman harrastesiivunsa vaimon tietämättä.
 
En osaa kuvitella tilannetta, että tarvis jonnekin salaa tilata harrastusroinaa.. kaikki nuo on tullu kotiin tai lähimpään pakettipisteeseen, mutta eipä täällä kohta ole ketään enää arvostelemassakaan, edes teoreettisesti.

Toki varmaan harrastusbudjetin nyöritkin kiristyy, kun rupeaa itekseen maksamaan tätä kämppää ja toisaalta oon aika hyvin kyllä ostanutkin kaiken, mitä nyt yhtään enempää oikeasti tarttis. Lyhyemmän stemmin tarttee tohon uuteen fillariin, on tuo liian pitkä originaalilla 9cm stemmillä ja uuden satulan kanssa kys. fillariin, mutta kerkee melkein ens keväänäkin vasta miettimään noita.

Kahvinkeitin ja imuri tarvii ostaa.. En tiiä pitäskö katella jotain muuta kuin moccamasteria vaihteeksi (niitä tonnien koneita ei tarvii suositella, ei oo nyt taatelia).
 
^ niin ei niissä mitään vikaa ole, mutta muitakin keittimiä on, niin lähinnä sillä tuumasin. Varmaan suurimmaksi osaksi vaikutus lähinnä visuaalinen. Ei noissa ihan hirveästi ole toiminnallisuutta, mikä kahvin makuun vaikuttaa. Veden pitää lämmetä riittävän kuumaksi ja putket pitää saada jotenkin puhdistetuksi kautta pidettyä puhtaana, mutta siinä kai se.. en tiiä onko noissa mitään uuttoaikasysteemejä, mutta mulla on tuolla aeropress, jos kiinnostaa alkaa tosissaan säätämään yhtä kahvikuppia.
 
Vaikka kulutankin kahvia kuten normaali suomalainen, niin en olisi itse ostanut moccamasteria mutta kun sen sai "tuparilahjaksi" niin en tietenkään valita. Plus onhan toi ollut oikeesti ihan kätevää että niitä varaosia saa sitten lähes komponentti kerrallaan. Maistaisinko sokkotestissä eron mihinkään muuhun keittimeen? Mun juhlamokan kanssa, tuskin.
 
Kysymys etiketistä. Sain kutsun tuttavan 30v juhliin, ja hän on päättänyt järjestää sen toisen kaverinsa kanssa eli ns. 60v juhlat. Odotetaanko mun tuovan jotain myös tuolle kaverille? En siis ole hommannut mitään lahjaa, mietin et varmaan joku pieni summa rahaa koska ei olla niin läheisiä että oikeesti tietäisin tarviiko hän jotain. Mitään ohjeistusta ei ole tullut lahjojen suhteen, perus diipa daapa "pääasia että tulet paikalle".
 
Ihan saatanallinen nälkä, voi käydä huonosti kun lyllertää buffaan.


Pitäisi haastatella mahdollista tulevaa esimiestä, no naista. Ensivaikutelma ja silleen.
 
Kysymys etiketistä. Sain kutsun tuttavan 30v juhliin, ja hän on päättänyt järjestää sen toisen kaverinsa kanssa eli ns. 60v juhlat. Odotetaanko mun tuovan jotain myös tuolle kaverille? En siis ole hommannut mitään lahjaa, mietin et varmaan joku pieni summa rahaa koska ei olla niin läheisiä että oikeesti tietäisin tarviiko hän jotain. Mitään ohjeistusta ei ole tullut lahjojen suhteen, perus diipa daapa "pääasia että tulet paikalle".
Viet molemmille laatikon Lissun glögikuulia.
 
Juolahtipa mieleen, että mitä kuuluu KÄTTELYLLE nykyään? Onko se palannut tapoihin erään kulkutautiepidemian jäljiltä? Omassa arjessa on harvoin mahdollisia kättelytilanteita, niin ei ole kokemuspohjaista käsitystä. Ennen wanhaan lääkäri kätteli vastaanotolle mennessä - siitä luopuminen on varsin järkevää, mutta noin muuten 🤔
Kättelen työasioissa ja siviilissä halailen.
 
vaatekuvia
#kättelyreissulla

IMG-1516.jpg
 
Vaikka kulutankin kahvia kuten normaali suomalainen, niin en olisi itse ostanut moccamasteria mutta kun sen sai "tuparilahjaksi" niin en tietenkään valita. Plus onhan toi ollut oikeesti ihan kätevää että niitä varaosia saa sitten lähes komponentti kerrallaan. Maistaisinko sokkotestissä eron mihinkään muuhun keittimeen? Mun juhlamokan kanssa, tuskin.
Suurin etu peruskeittimeen verrattuna on nopeus. Ja on se kahvikin parempaa ja kuumempaa kuin jollain kympin keittimellä. Jossain malleissa myös toimiva tippalukko (ei siinä yleisimmässä neliskanttisessa).
 
Ajattele muuten sitä uutisoitua Tanperelasta kolomekynppistä alkoholistia, joka kuoli joku aika sitte.

8 pulloa gambinaa päivässä. 8.......8?!

Ja rahat kerjäämällä kai enimmäkseen. n. 13e pullo. Satanen päivässä.

Siis kolome tonttua kuussa käteistä.

Helevettiäkö sitä mitään mustikoita poimii, kun tuollain tienaa vain kysymällä vastaantulijoilta :unsure:
 
Perkele!

Bloodywoodin Euroopan-kiertue ei tietenkään tule Suomeen. Ihan kostoksi taidan treenata pohkeita ensimmäisen kerran moneen vuoteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom