Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muuta elokuvasarjaa joka vain paranisi ensimmäisen 3 osan jälkeen kuin poliisiopistot?
Taisin miettiä sitä, että näissä on kuitenkin korkean profiilin näyttelijöitä, jotka on saanu tehdyksi jotain katsottavaakin ja näiden tekemiseen on kaadettu satoja miljoonia euroja.. Eniten vituttanu varmaan Dwayne Johnsonin ja Stathamin "hauska" sanailu. Tekee mieli tehdä itsari lusikalla, kun kuuntelee..

Yleisemminkin tuore Hollywood-kama on minusta ollu neljä kertaa viidestä ihan roskaa. Nää jaappanialaiset tai korealaiset, mitä oon nyt enimmäkseen Netflixistä katellu, on minusta oikeasti paljon laadukkaampaa viihdettä.

Katsomista joku myös indonesialainen toimintapätkä, joka tuli Netflixiin. Odotan kuvauksen perusteella jotain Raideihin verrattavaa (jotka meni kyllä väkivallaltaan itelle jo vähän yli).
 
1000057153.webp

Ny jaksaa päivän rientoihin. @Sylverö
 
Taisin miettiä sitä, että näissä on kuitenkin korkean profiilin näyttelijöitä, jotka on saanu tehdyksi jotain katsottavaakin ja näiden tekemiseen on kaadettu satoja miljoonia euroja.. Eniten vituttanu varmaan Dwayne Johnsonin ja Stathamin "hauska" sanailu. Tekee mieli tehdä itsari lusikalla, kun kuuntelee..

Yleisemminkin tuore Hollywood-kama on minusta ollu neljä kertaa viidestä ihan roskaa. Nää jaappanialaiset tai korealaiset, mitä oon nyt enimmäkseen Netflixistä katellu, on minusta oikeasti paljon laadukkaampaa viihdettä.

Katsomista joku myös indonesialainen toimintapätkä, joka tuli Netflixiin. Odotan kuvauksen perusteella jotain Raideihin verrattavaa (jotka meni kyllä väkivallaltaan itelle jo vähän yli).

Just eilen katselin Stathamin uuden Beekeeper tai Beeman tai jotain, ihan sama... yhdentekevää kuten koko leffa. Mä oon yleensä pystynyt katsomaan elokuvia ilman et liikaa jään jumiin näyttelijän uskottavuuteen mut pitää sanoa et tuossa leffassa kaikki näyttelijät oli ihan helvetin huonoja! Kaikki tunteet kuten pelko, hermostuneisuus yms ihan täysin kateissa. Ja koitan nyt olla spoilaamatta mutta eräs kohtaus john wick 1:stä on aivan eeppisen hyvä, kohtauksessa esitellään baba yaga, ja sitten verrataan tämän Beekeeperin samanhenkiseen kohtaukseen niin luoja mitä facepalmia ja oksuripulia. Huomasinkohan väärin että Stathamin oma nimi pyörähti yhtenä tuottajista... Juuri näin helvetin 1 ulotteiseksi näyttelijäksi häntä olen aina mieltänytkin.

Muoks : ja kyllä, leffan surkeus meni näköjään tunteisiin =D
 
Just eilen katselin Stathamin uuden Beekeeper tai Beeman tai jotain, ihan sama... yhdentekevää kuten koko leffa. Mä oon yleensä pystynyt katsomaan elokuvia ilman et liikaa jään jumiin näyttelijän uskottavuuteen mut pitää sanoa et tuossa leffassa kaikki näyttelijät oli ihan helvetin huonoja! Kaikki tunteet kuten pelko, hermostuneisuus yms ihan täysin kateissa. Ja koitan nyt olla spoilaamatta mutta eräs kohtaus john wick 1:stä on aivan eeppisen hyvä, kohtauksessa esitellään baba yaga, ja sitten verrataan tämän Beekeeperin samanhenkiseen kohtaukseen niin luoja mitä facepalmia ja oksuripulia. Huomasinkohan väärin että Stathamin oma nimi pyörähti yhtenä tuottajista... Juuri näin helvetin 1 ulotteiseksi näyttelijäksi häntä olen aina mieltänytkin.

Muoks : ja kyllä, leffan surkeus meni näköjään tunteisiin =D
Stathamikin on kyllä minusta ollu varsin hyvä joissain leffoissa. Vaikka nyt Snatch sieltä parhaimmasta päästä. Tota Rockia en voi jotenkin sietää, alkaa vituttaan välittömästi ne sen virnuilut ja kaikki mitä se päästää suustaan.

Mutta tuo Beekeeper oli kyllä aika paskaa, vaikka jengi ilm. tykännyt. Tyhjänpäiväinen tarina, yhdentekevät näyttelijäsuoritukset, eikä edes kauhean hienoa tai toimivaa toimintaa.
 
En ole katsonut yhtään Stathamin tai The Rockin elokuvaa.

Kukaan ei varmaan yllättynyt.

Mutta yhden John Wickin - sen ensimmäisen - olen nähnyt! Piti vain kelata ns toimintakohtauksia (olikohan siinä joku autoilu myös) yli. Ne ovat aina tylsiä, kun varsinaisesti eivät vie juonta eteenpäin.
 
Staar waars.

Toki, pari viimeistä ollut melkoista kuraa niissäkin, mutta enemmän siellä on hyviä kuin huonoja
Wut? Ne uudethan on ihan hillitöntä jätettä orkkiksiin verrattuna ja huononee vaan, mitä uudemmaksi mennään. Rogue One ehkä jotenkin meni ratsastaen vanhoilla jutuilla.

Kertonee uusista, jos George Lucaskin oli sitä mieltä, että tuo tarina kerrottiin (Disneyn käsissä) väärin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom