kovin usein vähän aneemisen ja väsähtäneen näköisiä nämä vegaanit.
Itse en usko syyksi ravintoa vaan sitä, että vegaaneista suurin osa on muutenkin jotain vitun hippejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kovin usein vähän aneemisen ja väsähtäneen näköisiä nämä vegaanit.
Itse en usko syyksi ravintoa vaan sitä, että vegaaneista suurin osa on muutenkin jotain vitun hippejä.
Mainitsit tämän jo tuossa eräs päivä (sori yövuorot sotkee niin ei tiedä mikä oli eilen yms) mutta kävin isolla kaupalla ja ai että kun törmäsin näihin niin oli vaikea kävellä ohi nostamatta kärryyn. Tosiaan voi syödä millon vain, mut mä koitan... edes joulukuuhun odottaa =D mutta kaikki laatikot on herkkua.Minä söin porkkanalaatikkoa lounaaksi. Oli erittäin hyvää nam nam.
Kuinka paksusta harjateräksestä tämä olisi pitänyt vääntää![]()
Mainitsit tämän jo tuossa eräs päivä (sori yövuorot sotkee niin ei tiedä mikä oli eilen yms) mutta kävin isolla kaupalla ja ai että kun törmäsin näihin niin oli vaikea kävellä ohi nostamatta kärryyn. Tosiaan voi syödä millon vain, mut mä koitan... edes joulukuuhun odottaa =D mutta kaikki laatikot on herkkua.
Hommaat kunnon kinkun mötkäleen kanssa. Ja oluella alas.Olisin ostanut myös imellettyä perunalootaa, mutta sitä ei ollut lähikaupassa. Pitää hakea isosta marketista.
Roskiin.Joko te olette maistaneet niitä glögipallukoita?
Kyykätään nyt kuitenkin ensin.Nonii, get a room.
Laji, josta jenkkiserkkumme käyttävät nimitystä varmint. Tietäjät tietää.Eimuuten ole majava. Toim huom.
Roskiin.
P.S tuossa sulle laatumetallia: