Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ranteessa Polar Vantage V2. Töistä tulee rahulia, seuraavan kerran 15. päivä. Nyt syön makaronilaatikkoa.

Työmatkakävely on tuottanut yllättävän hyvää tulosta juoksukunnon osalta! Syyskuun alun jälkeen kävelyä 120 km, juoksua 18.9. jälkeen 40 km. Running index noussut muutaman pykälän. Vahvistin osallistumisen Karhunkierros Nuts 34 km. Eiköhän sen kunniaksi kohta hajoa joku paikka.
Mä just tänään iloitsin fyssarillle, että olen pystynyt kesäkuusta alkaen tekemään 1,5km kävelylenkkejä :giggle:

Sellaista se laiffi on, ja on opettanut kyllä ottamaan ilon irti pienistä voitoista.
 
ei Minuakaan muuten tavallaan roleksi kiinnostaisi, mutta jos sen ostaisikin aivan vaan täydellisesti sijoitukseksi, ettei kaikki olisi vain numeroita taskupuhelimen pankkisovellutuksessa
 
Kattelen kelloja ja poraan hormiin reikää vuoron perään.
Jos vaan suosiolla ostat tämmösen.
1728404347154.webp
 
180vs200

Onneksi täysin utopiaa omalle kohdalle tuollainen miettiminen. Eikö vaan sovita että sulaa hulluutta maksaa enemmän rannekellosta kuin moni autosta?
Otetaan tähän mukaan vielä sen kalliihkon auton (jopa tehdastilauksen) vaihto vuoden välein. Aletaan olemaan alueella. Ehkä välillä kannattaisi hieman harkita. Puhun siis itsestäni.

Toki kuten itse lähes koin, niin ei sitä rahaa välttämättä pääse käyttämään koskaan, kun tarpeeksi odottelee.

Nyt olen kieltämättä hillinnyt kulutusta, mutta lähinnä tavoitteena säästää johonkin isoon hankintaan ”käsirahaa”. Alkaa P:llä ja päätyy E:hen.
 
Jos vaan suosiolla ostat tämmösen.
katso liitettä 268040
Poranteriä tässä on lähdettävä ostamaan, nelileikkuuterä ei pure minkään vertaa tiilien saumakohtiin. Punatiileen se kyllä menee kuin ylipalvelleeseen rintamalottaan #sylvi

Normi kiviterä menee kyllä saumaan, mutta ne on niin lyhyitä ettei pääse läpiasti.
 
onko?

kynpin henkilömalli tai kynpin roleksi niin kummasta saa enemmän kun myy viidenvuoden päästä
Sain subista 5v käytön jälkeen 36% voiton vaihdossa antaessani. Suoraan myymällä olisi saanut aika paljon enemmän, ehkä.

Kyllä laatukellot ainakin pitävät arvonsa kohtalaisen varmasti. Arvon nousu on tietysti epävarmaa.
 
Eikö autot olekin hemmetin huonoja sijoituksia? :D Paljon mieluummin ite laittaa pari kolme kymppiä kiinni kitaroihin, hifeihin tai vaikka sähköfillareihin.
Hi-Fi on kyllä mahtavuutta. Laittaisin vaikka miljoonan stereosettiin ja toisen kotiteatteriin jos rahaa (ja tilat) olisi.

Skittaa en osaa soittaa, joten ei hajua.

Aikoinaan soitin poikkihuilua. Sellaiseen kyllä olisi saanut rahaa laitettua aika rajusti.

Edit.esim tuommoinen olisi voinut soida ihan nätisti. https://www.thomann.de/fi/altus_as_5207_xrbe_14k_flute.htm?atr=true
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom