Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta eikai siikkeri mikään poikamies ole? Voi olla, että sotken nyt johonkin toiseen, mutta eikös se ollut tämä sinun pakkisbestis, joka kotiin tullessaan päätti vajaan 10v parisuhteen ilmoittamalla, että on löytänyt uuden. Näinkö lyhyeksi jutuksi se sitten jäi? :confused:
Muistelen samaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komia on.

Tuo taitaa olla sellainen kello että sitä voi ihan oikeasti käyttää, eikä vaan säilyttää lukkojen takana kassakaapissa.

Eli jos lähdet esim kalaan tai vaikkapa keski-euroopan mäkiviikolle, niin se käy joka tilanteeseen.
Ihan käyttökellona toi oli, ja viiden vuoden omistamisen aikana arvo nousi 27%.

Enemmän olisi varmaan saanut jos olisi itse myynyt suoraan, mutta näppärästi vaihtui Kellokonttorissa tähän jahtimaisteriin.

Käyttökello tämäkin on.
 
Mutta eikai siikkeri mikään poikamies ole? Voi olla, että sotken nyt johonkin toiseen, mutta eikös se ollut tämä sinun pakkisbestis, joka kotiin tullessaan päätti vajaan 10v parisuhteen ilmoittamalla, että on löytänyt uuden. Näinkö lyhyeksi jutuksi se sitten jäi? :confused:
Mitä työ nyt sekoilette.

Olen viettänyt poikamieselmää jo pari vuotta ja aion viettää myös jatkossa.

Nyt sahan tankkaus ja kevyt terän viilaus.
 
Ihan käyttökellona toi oli, ja viiden vuoden omistamisen aikana arvo nousi 27%.

Enemmän olisi varmaan saanut jos olisi itse myynyt suoraan, mutta näppärästi vaihtui Kellokonttorissa tähän jahtimaisteriin.

Käyttökello tämäkin on.
Pitäisi käydä jossain sovittamassa tuota submarineria, miltä se näyttää omassa ranteessa.
En nimittäin omaa tuollaisia jylhiä viikinkiranteita kuten teillä, että näyttääkö se kuinka hassulta.
 
iu
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom