Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää tuulimyllyjä.
 

Liitteet

  • 20241005_155941.webp
    20241005_155941.webp
    161,6 KB · Katsottu: 7
  • 20241005_160313.webp
    20241005_160313.webp
    153,3 KB · Katsottu: 8
Kuinka kauan pitää säilyttää parittomia sukkia ja nyppyyntyneitä t- ja collegepaitoja ennenkuin ne voi laittaa jäteastiaan. Tietysti niistä pitäisi leikata matonkuteita tai tiskirättejä, mutta kun. "Jos tätä joskus vielä tarvitsee... " ja "pahan päivän varalle" -fiilikset on vahvoja. Entä jos minulla ei joskus ole yhtään ehjää sukkaa eikä vara ostaa uusia 😢
Sitten katuen muistelee, kuinka dumppasi niitä pussillisen roskiin. Ei olisi pitänyt!!!
 
Kuinka kauan pitää säilyttää parittomia sukkia ja nyppyyntyneitä t- ja collegepaitoja ennenkuin ne voi laittaa jäteastiaan. Tietysti niistä pitäisi leikata matonkuteita tai tiskirättejä, mutta kun. "Jos tätä joskus vielä tarvitsee... " ja "pahan päivän varalle" -fiilikset on vahvoja. Entä jos minulla ei joskus ole yhtään ehjää sukkaa eikä vara ostaa uusia 😢
Sitten katuen muistelee, kuinka dumppasi niitä pussillisen roskiin. Ei olisi pitänyt!!!
Sitten kun uuden reiän tuleminen vähentää reikien määrää. Sitten saa heittää pois.
 
Koska näyttää siltä että tänään ei tulla näkemään orsilla1:n kelloa eikä Poppiksen rintavakoa, niin taidan mennä nukkumaan. Tack och adjö.
 
? Täähän on ihan pieni kello. Toisaalta kiitos, on mulla lyhyeksi ukoksi ihan miehekkäät ranteet 😀

Minä en ymmärrä miksi kukaan haluaisi pistää sushilautasta ranteeseensa kun pallolla on niin hienoja solakoita kelloja.

Toisaalta en ymmärrä muodista mitään. Valkoiset kengät miehellä tuo heti bedobearin mieleen.
 
Minä en ymmärrä miksi kukaan haluaisi pistää sushilautasta ranteeseensa kun pallolla on niin hienoja solakoita kelloja.

Toisaalta en ymmärrä muodista mitään. Valkoiset kengät miehellä tuo heti bedobearin mieleen.
Ööörhk? Rolex sushilautanen?

En nyt ymmärrä.

Googlaa Rolex Yacht-Master. Siitä piti tulla uusi subi, mutta tuli liian ”elegantti”, joten päätyi omaksi mallikseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom