Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin

View: https://youtu.be/dvadtHUy3Hs

3C4FEF79-E2E8-4804-8B12-0A7DD536697B.jpeg

Elossa. Kauhea pöhönaama. Mutta ei okseta enää. Ehkä hieman päänsärkyä. Jos nukkuisi vielä hetken. En joutunut ensiapuunkaan. Tämähän meni siis ihan nappiin.

Mutta jatkossa Vichy - pelkkä.

Elossa. Kauhea pöhönaama. Mutta ei okseta enää. Ehkä hieman päänsärkyä. Jos nukkuisi vielä hetken. En joutunut ensiapuunkaan. Tämähän meni siis ihan nappiin.

Mutta jatkossa Vichy - pelkkä.
Istuitko kenenkään päälle tällä kertaa?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Voi kökkis mikä innostus olisi nyt löytää sopiva puuhamaa, hehtaarit luonnollisesti ratkaisee että pääsee esson baarissa elvistelee :)
Mikäs sen mukavampaa, ku omassa metsässä rymytä maasturilla ja sahailla ens vuoden saunapuita, tulistella välillä jne... Oma perintömetsikkö jää kauas 50 hehtaarista, mutta kivikkorantaa on kuiten muutama metri.

Kuhtalaisen tuoreet karhun jäljet mökkitien yli, nalle oli kastellut käpälänsä ojassa niin näkyi tiellä ne märät tassunjäljet, ei ollut vielä vesi ehtinyt haihtua vaikka keli tämmöinen.
Hyvä tsägä, ei meinaa löytyä jälkiä vaikka ihan etsimällä etsii. Kerran löysin paskakasan ihan sattumalta kun sienessä kävin.

Mikäs sen mukavampaa, ku omassa metsässä rymytä maasturilla ja sahailla ens vuoden saunapuita, tulistella välillä jne... Oma perintömetsikkö jää kauas 50 hehtaarista, mutta kivikkorantaa on kuiten muutama metri.
Mulla on parin hehtaarin plantaasi 20 minsan ajomatkan päässä mutta siitä ei ole oikein metsätaloudellista hyötyä minun elinaikana, rankaa saa kyllä polttopuuksi mutta kun ei oo uunia.
Lapista saisi 100ha plänttejä mutta niistä suota ja joutomaata valtaosa niin mitä sellaisella tekee kun ei metsästä, vähänkin kun tulee etelämmäksi niin alkaa hinnat nousemaan ja alle Oulun korkeuden ei voi mun pääomilla edes tulla, ellei sitten halua jotain alle 20ha plänttiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom