Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
ja: asiaan

CMX
Pari 7” ja C-levyä myös löytyy.
Veljeskunta oma suosikki.

10DA4CAE-37CC-4F82-9F23-D4E2837D9923.jpeg

Yhyhyh, muutama olut ja tuntuu että ois ollut viikonlopun mittaiset festarit ajettu läpi.
Mitähän vittua tässä tekisi tänään?

Ai niin, viimeinenkin kohta siellä aivoissa nyrhjähtänyt mulla, melkein innolla odotan kun mun pitäisi duunailla teräsrakenteita. Eikä ole mitään huonekaluputkea vaan vähintään 100x100x4 kamaa ja mittaukset tehdään metreissä. Milleissä jos sattuu olemaan selvinpäin.

Mitäs raati sanoo, paljonko tästä kehtaisi maksaa?

Jos olisi jotain tarvetta tuollaiselle pikkukaivurille, niin mutulla 7k olisi maksimi.

Tosin on kyllä sellainen kutina että tuossa kohteessa huudot karkaa yli 10k.

e;

Mites tämä?
Äkkiseltään katottuna ihan siistin oloisesti tehty peli vai oiskohan varret sun muut otettu jostain koneesta?
Mun vanhakin kone pieksee tuon mennen tullen.

Nyt ois vaan fiilis että voisi vapaa-ajalla kuopsutella ite pihan valmiiksi, pitää olla pyörivä kone kun muuten siitä ei tuu vittuukaan.

Olisihan sitä voinut nukkua yön, mutta olikin paljon hauskempaa miettiä eilen illalla löytynyttä pahaa bugia.

Kahvia!

@vokot miten lukuhommat? Mulla 17, vähän aloin miettiä että josko kuitenkin kirja viikossa -keskiarvolla lähtisi vuoteen.

Klassikoista luettu Vanhus ja meri sekä 1984, näistä jälkimmäinen oikein mainio ja lämmitti erityisesti Newspeak-kielen tarkempi avaaminen lopun liitteessä.

miten lukuhommat?

lähes yhtä hiljaista kun NAISrintamalla, arki-iltoina tulee luettua noi puoli tuntia, nykyinen kirja on niin pienellä tekstilläkin, että edennyt kahtessa viikossa vasta n.150 sivua, yli 300 jäljellä

selittelyt sikseen, nyt menossa siis kirja #4
se on vaan niin paljon helpompi laittaa kotioloissa musiikki soimaan, ku ottaa kirjallisuus käteen
tai nyt vielä kun joka ehtoo tulee eeroportilta painonnostoa niin siinähän se aika kuluu

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Huonoista sijoituksista oppii onneksi jotain. Ostin Nokiaa 100kpl vuonna 2000 ja myin vuosia myöhemmin kymmenesosalla hankintahinnasta. Myöhemminkin olen vielä Nokiaa ostanut ja myynyt jopa voitolla. Enää en omista.

@vokot miten lukuhommat? Mulla 17, vähän aloin miettiä että josko kuitenkin kirja viikossa -keskiarvolla lähtisi vuoteen.

Klassikoista luettu Vanhus ja meri sekä 1984, näistä jälkimmäinen oikein mainio ja lämmitti erityisesti Newspeak-kielen tarkempi avaaminen lopun liitteessä.
7 kirjaa tämän vuoden puolella.

Naapurit tuli taas savustettua, varmaan ihan riemuissaan minusta mun rillistä :)
Mutta tulipa hyvää kanaa, melkein voisin kuvailla jopa täydelliseksi.

Hoho, pari juttua myynnissä Torissa. Tuli viestiä että voi ostaa, jos tuon hälle ne. No pistin sitten takas, että ok, olen kyllä menossa ohi tulevina päivinä. Oli ok, mutta sitten alkoikin tingata, kun muualta saa halvemmalla.

Vastaan illalla, että hae muualta, myin seuraavalle halukkaalle ja sen toisen tuotteen voit tulla hakemaan minun ovelta, jos tarve.

Immiset on kyllä hölömöjä. Mielummin heitän tavarat roskiin, kun alan vääntää viesteillä jotain hintaa euron tai kaksi suuntaansa. Jos halpa hinta omasta mielestä, niin se on se tai muuten ei kauppoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom