Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Immiset on kyllä hölömöjä. Mielummin heitän tavarat roskiin, kun alan vääntää viesteillä jotain hintaa euron tai kaksi suuntaansa. Jos halpa hinta omasta mielestä, niin se on se tai muuten ei kauppoja.
Olen kuullut tarinaa eräästä autopurkamon työntekijästä, joka asiakkaan alettua tinkaamaan polttimon hintaa alaspäin otti ja löi kyseisen polttimon paskaksi tiskiä vasten.

Pakko arvostaa

Hoho, pari juttua myynnissä Torissa. Tuli viestiä että voi ostaa, jos tuon hälle ne. No pistin sitten takas, että ok, olen kyllä menossa ohi tulevina päivinä. Oli ok, mutta sitten alkoikin tingata, kun muualta saa halvemmalla.

Vastaan illalla, että hae muualta, myin seuraavalle halukkaalle ja sen toisen tuotteen voit tulla hakemaan minun ovelta, jos tarve.

Immiset on kyllä hölömöjä. Mielummin heitän tavarat roskiin, kun alan vääntää viesteillä jotain hintaa euron tai kaksi suuntaansa. Jos halpa hinta omasta mielestä, niin se on se tai muuten ei kauppoja.

Kerran myin tuotetta x. Tyyppi tinkas, tulin pikkusen vastaan ja sovittiin milloin tulee hakemaan. Sitten alkoi valittamaan, että selkä kipeä, voinko tuoda juna-asemalle. Olin notta voihan.. mutta kun ei ollut muita tarjouksia eikä kiireitä niin ok, sovitaan millä junalla tuut niin tuon sinne. Tämä ok. Sitten tuli viestiä, että hän oli lukenut netistä että tuotteessa kuuluu olla tällaset ja tällaset mukana ja mulla ei ollu ja hän vaatii tämän verran hinnan alennusta. Sanoin että tuote on ihan selkeästi yksilöity mikä versio ja mulla oli osa niistä kalliimman version kamoistakin siinä mukana kaupan päälle. Lisäksi koska hermo meni vastasin, että oot laiska paska valittava tinkaaja ja sulle en myis enää täyteen hintaankaan. =D Ei vastannu siihen mitään ja sain tuotteen myöhemmin täyteen hintaan kaupaksi ja asiallinen ihminen nouti kotoa.

Olen kuullut tarinaa eräästä autopurkamon työntekijästä, joka asiakkaan alettua tinkaamaan polttimon hintaa alaspäin otti ja löi kyseisen polttimon paskaksi tiskiä vasten.

Pakko arvostaa
Ymmärrän.

En minäkään jaksa alkaa vääntää hinnasta, jos muutenkin myyn sellaiseen hintaan aina, että useampi ostaja ehtii ilmoittautua.

Tältä hankalalta ostajalta tuli jo viestiä ensiviikon aikataulusta, kuinka käy tarkkoine aikoineen.

Seuraava ostaja pisti kivoja hymiöitä, tästä mukavuus plussaa, tulee hakemaan itse ja hän ilmoitti 6 h aikahaarukan, jolloin voi tulla ovelleni. Osa osaa homman, osa ei.

Samat mulkut on mulla asiakkaana tai koittaa olla, mikäli jo ostovaiheessa on ees taas veivaamista ja vinkumista niin skippaan koko asiakkaan.
Aika harvoin mitään myyn netissä ja nekin harvat kerrat yleensä huutokaupalla jossa ei tapahdu vääntämistä.

Huomannut kyllä saman, että jos asiakas on jo hankala alussa, niin ei se siitä enää ainakaan helpotu.

Joskus voi olla parempi ilmoittaa, että nyt ei valitettavasti ehdi. Sellaisesta turhasta vääntämisestä ja kääntämisestä kun ei kukaan välttämättä maksa, niin silloin ei parane hommaa ottaa. Toki, jos taas hommasta voi velottaa, niin sitten toki olen valmis kääntämään kivet ja kannot. Sama se itselle on maksaako asiakas itse työstä vai vasta sen suunnittelusta ja selvittelystä.

olen nyt täälä koronan leviämisen kannalta vissiin pahimmassa vaaranvyöhykkeessä, baarissa

en tunne oloani uhatuksi, olen yksin

8BB51195-BB40-40A6-A871-82168B940CE6.jpeg

Nytkin on muutama kyselijä (joista ei tule ikinä asiakasta) jotka vaatii sitä sun tätä nippelinappeli tietoa joilla ei ole mitään merkitystä ja tahallaan väärinymmärtää. Sitten koitat siinä pitkähermoisesti vastailla vaikka tietää että ei johda kuitenkaan tilaukseen ja jos sattuu johtamaan niin on asiakas joka valittaa aivan kaikesta ja kaikki tökkii.
Aika usein jätän vain vastaamatta ja ne laittelee joitain uliuli meilejä perään mutta hiljenee aikanaan.

Oli yksi halpisjuttu jo aikaa sitten ja sanoin hinnan oikeasti halvaksi, asiakas tuumasi että hän ottaa sen. Sitten alkoi tinkimään uudestaan niin lopetin tyystin vastaamisen samantien, uhkasi kuluttaja-asiamiehellä kun en sitten myynytkään sille, olisi siis maksanut sittenkin sen hinnan mikä sovittiin.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Olen tässä haaveillut, koostanut ideoita, suorittanut vähän mittauksia, ja koonnut hankintalistaa kustannusarvioineen.
Tässä vaiheessa näyttää siltä, että kevään kasvihankinnat tulevat kustantamaan n. 600-800 €, päälle tietysti prkleesti maa-aineksia ja ruumiillista mutta tyydyttävää työtä.

Sää tosin näyttää siltä, että tässä ehtii suunitelmat muuttua vielä moneen kertaan...
HkRqk7v.png

(Video ei toiminut, kuva - harmi ettei lumipyry näy!)

Viimeksi muokattu:
Jokavuotinen (no, joskus jopa 3 kertaa).
Harjaa vain vanteille, muuten vaahdotus-huuhtelu.

692B56B4-465E-4F29-8B58-0BDB464BA64B.jpeg
E: Yllättävän toimiva systeemi
D42A28E4-E067-4592-B60E-3A3676E70D37.jpeg

Erittäin hyvä. Varsinkin tuo ilme, joka jättää arvoituksellisen kuvan kohteesta, ja suorastaan kutsuu kysymään lisää!

nii joo, siinähän se olisi mennyt pieleen, kun olisin mennyt laittamaan sinne hymiöimättömän kuvan, onnekis kysyin viisaammilta niin jää virhes tekemättä

parempi jatkaa vanhanaikaisella tyylillä -> kabakkaan!
(tuskin sielä NAISia on, mutta se on varma, että huushållissani ei ainakaan ole)
(olen sitäpaitsi istunut jo yli 30min kotioloissa, alkaa piisaamaan tälläerää)

Ei kyllä missään nimessä kannata vaahdotettuna harjaamaan ruveta. Siellähän on kaikki kikkareet kivasti harjan ja maalipinnan välissä. Vaahto, huuhtelu, pesu, huuhtelu. Siis silloin kun oikeesti likanen. Muuten vaan stepit 1 ja 2 kuten edelläkin.

E. Eikä tosin harjalla koskaan muutenkaan, vaan kintaalla tms. 😊

Olisi pitänyt viritellä nettikamera ja myydä streamiä 100 eurolla äskeisestä ultimaattisesta komediapläjäyksestä.
Maailman ehkä toiseksi epänotkein yksilö asentelemassa juttuja matalien pöytien alla.
Henkilövahingoilta ei säästytty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom