Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli mieleen kun joskus myin jollekin sedälle tuotteen jossa oli lisäoptiona valittu erilainen kiinnitys joka tuotteessa vakiona oli, ukko tuli parin päivän päästä takaisin kiukkuisena että ei ollut mitään kasausohjeita ”rakennustarkasta” mukana ja pari sälliä pajalla oli sitä ihmetellyt eivätkä keksineet miten se toimii. Tuotteessa pohjassa 3 reikää johon kiinnike ruuvataan.Ei saatana taas, kuinka vitun tyhmiä ja kädettömiä ihmiset voi olla?
"tästä tippui ruuvi, mitä mä teen?"
- ruuvaa takaisin se?
Onko siis oikeasti pakko tulla kysymään tuollaista asiaa?
Mee taksilla.Eipä vissiinkään. Olisikohan niin sporttinen, että ajaisi autolla kaljakauppaan. Katsoin sentään sohvalta, kun renkaat vaihtui. Aivan hirveää kuraa noi talvirenkaat, täytyy tilata jotkut kitkat. 225 vai 235, Continentalit, onko muita hyviä?
Vieläkö menee jäätelöä ja Nutellaa?Olen laihdutuskuurilla. Seuraavana eväänäni 500 grammaa possun kylkiviipaleita. On tämä bodielämä karua.
Melkein yhtä hyvä kuin eräs suomalainen kaivosyhtiö joka alkaa t:llä johon sijoitin!Sijoituksista tuli pölynimuriin, huonoin ikinä Seadrill. P/E lukemat oli jotain ihan poskettoman hyviä ja minä menin ahneuksissa ostamaan. No ne oli kovia lukemia tuhon aattona... Tais jotain 70% miinuksella sitten lähteä salkusta.
Mutta paljon huonomminkin olis voinu mennä, huiput näköjään ollu 12 500 dollaria, nyt 0,23 dollaria, olisko se sitten jotain miinus 99,99jotain prosenttia jollain onnekkaalla ikiholdarilla salkussa.![]()