Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laittelin erkkuun vesimelonipaloja, kaurahiutaleita ja mansikkamehukeittoa. Vähän liiankin kesäinen jo, en suosittele melonia messiin. Omenapalat käy hiutaleiden ja keiton kans ehkä parhaiten. Kohta muute nukkumaan. Mäki oon saanu piirun verran parannettua rytmiä
 
Muutenkin paras noista, mutta tossa se on naisen näköinen.
Jep.
Se on toi markalla tehty fiilis, jotenkin tekee aidomman tosta ja puhtaamman. Sama ilmiö tapahtuu Björkin musan kanssa(vaikka se on oikeasti paskaa enkä itse diggaa).
Jep. Björk vetelee kyllä jo vähän eri sfääreissä.

MiQulis, nyt oot kyllä väärässä ja topi toi ei ollu hauskaa. edit: hitto olisivat näyttäneet nousko se siitä kuin äkkiä ylös.
 
Mun mielestä se blondi (suski?) oli nätein. Mitähän noi muut tytöt touhuu nykyään ?
 
Jaahas koirat on ulkoilutettu. Viimeinenkin siedettävä tv ohjelma on katsottu ja prkl eikä eurosportilta tule edes fightsportia vaan ranskan ympäriajoa, joten eikun pehkuihin, öitä.
 
No kyseessä siis vain meikän mielipide mutta mielestäni tämäki on 100 kertaa parempi ku gimmel muijan biisi :D www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU
Juu, eipä tästä tosissaan kannata alkaa väittelemään. Pistit kyllä kovan viteon. :D

Mun mielestä se blondi (suski?) oli nätein. Mitähän noi muut tytöt touhuu nykyään ?
Eiks tuo Suski yrittäny jotain sooloilla (?) ja se tummatypsy yritti ainakin teatterikorkeaan (??).
 
"Joku kuolee huutamalla - alastomana lattialla..." :rock:
Musiikkia tulee kuunneltua äärimmäisen vähän, mutta nyt rupesin jostain syystä käymään läpi noita Apulannan musavideoita tubessa. Aika hyviä biisejä, ihan toisella tasolla kun perus purkkapoppi IMO.
http://www.youtube.com/results?sear...view_count&search_category=0&search=Search&v=

Katoin pari ja "tajusin" että itse asiassa mä diggaan kyllä. Se o muuten "kipu kuolee huutamalla".

edit:
sama gimmelitypykkä löytyy tästäkin videosta..
http://www.youtube.com/watch?v=ngUq_8Ip4yI
Joo, en mä totakaan ollu tajunnu ennen kun tänään guuglettelin ( :nolo: ) sitä. Voi elämä että siitä on tullu paremman näkönen. :eek:

edit: tanjalla ei oo ollu paljon asiaa
 
Mä tiiänki miltä sä näytät. Moikkaan jos tuut vastaan.

edit: prkl mä puhun paljon ja koko ajan, Posts: 2,044 ja justiinsa pari päivää sitten poksahti 2000... :confused:

edit2: onko mikään ihme kun kirjottaa tämmösiin ketjuihin tämmösiä viestejä
 
Mä katoin kanssa pari ja huomasin ettei aika ole vieläkään muuttanut savipaakkua timantiksi. Mikä noissa niin viehättää? Kertosäkeet ovat sinänsä ihan tarttuvia, mutta lyriikat jotenkin onnistuvat pilaamaan itsensä. Alkuun tuntuu siltä että kyseessä on jollain tasolla fiksutkin lyriikat, toisella kuuntelukerralla alkaa jo vähän ihmettelemään kuulemaansa. Tästä alkaakin alamäki, jonka lopussa nuo sanoitukset tuntuvatkin jo kohtuullisen turhilta, väkisin rakennetuilta ja teennäisiltä.

Vähän samaa settiä siis kuin CMX:llä.
 
^Toi on muuten totta, ne sanat ei toimi ikuisesti, tai edes kovin kauaa ja sehän se on mikä mua on vituttanu tossa bändissä.

edit: on se silti ok

edit2: nyt unille :zzzz:
 
Mä tiiänki miltä sä näytät. Moikkaan jos tuut vastaan.

edit: prkl mä puhun paljon ja koko ajan, Posts: 2,044 ja justiinsa pari päivää sitten poksahti 2000... :confused:

ai tiedät miltä näytän?!? :eek: eiku joo.. moikkaa toki. ja se on hyvä et joku hoitaa sen puhumisen.. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom