Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain viimeisen koulutehtävän suoritettua ja palautettua sähköpostilla...katselin just ikivanhan Rain Man-elokuvan, unirytmikin on ollut jo viikon pielessä. Nyt lähden Helsinkiin lomille, klo 5.45 lähtee juna, siellä vois vaikka ottaa unta palloon.
 
Tässä sitä nyt ollaan. Vittu, tuli nukuttua muutama tunti ja on ihan karmea väsymys päällä. Puolen tunnin päästä olis ollu herätys viimeistään :curs:

Ainut lohtu on kahvikupponen ja päiväunien odottelu.
 
Voisi kohta laittaa vihdoin nukkumaan, ei uni tullut silmään vielä 04 jälkeen. Menee vaan rytmi silleen että pysyn aika helpoisti pystyssä nyt 18 tuntia putkeen :(
 
Jaahas hetkinen. Serraanoon aikaa 9h:D ja kova penkkitreeni serraanon päälle:rock: ja juhlistan tätä siten että menen jo nyt nukkumaan:) öitä kaikille yökyöpeleille.
 
Ensimmäistä kertaa pääsen (?) kirjoittamaan tähän ketjuun.

Wuhuu! Nyt tiedän miltä teistä kaikista no-life ihmisistä tuntuu. Tuntuu...normaalilta? Jos olenkin normaali ja kaikki muut, jotka kirjoittavat päivällä ovat niitä no-life ihmisiä..?

Mutta miksi sitten päivällä kirjoittaminenkin tuntuu normaalilta? Olenko siis aina itse normaali ja te kaikki muut olette nörttejä..? Entä jos teistäkin tuntuu normaalilta kirjoittaa välillä päivällä ja välillä yöllä, niin teidän mielestänne muut ovat nolifereitä ja näin ollen minä olen no-life nörtti silloin, kun te kirjoitatte, mutta minä en..?

Olenko siis normaali vai no-life nörtti, kuka sen päättää? Jos nyt lähden nukkumaan olen ilmeisesti se nörtti, koska tuntui normaalilta kirjoittaa näin yöllä. Aamulla olen sitten taas normaali, kun tulen kirjoittamaan tänne!

Juhuu, nyt se selvisi! Eikun nukkumaan!
 
Tällä kertaa tuleekin yön kuvan sijaan yön video. Ostin Fight night round III ja duunasin siihen törkeen ruman raskaan sarjan ottelijan nimeltä Pertti "The butcher" Keinonen.

Pera on kylvänyt nyrkeillään tuhoa nyt 20 ottelun ajan recordilla 18-0-2 (18 Ko). Pertti on ruma kuin petolinnun perse, mutta asennetta riittää.

Tässä tyrmäys.

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eSPUBgtZH28"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/eSPUBgtZH28" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>
 
Kyllä kohta pitää taas valua sängyn suuntaan, pari tuntia saanu unirytmiä siirrettyä.
 
Joo, on jotenkin omituisella tavalla hyvä veisu. Aika tylsä kuitenkin loppujen lopuks. En kyllä tajunnu että toi on sen Gimmelitypsyn, on paljon paremman näkönen tossa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom