Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kato guttenbergin on vielä mestoilla.

viime yönä olin yövuorossa,ja ensi yönä taas (ja ilmeisesti myös perjantaina),joten mitäpä tässä turhia nukkumaan

ajattelin että valvon minkä valvottuttaa,nukun johonkin kahteen,käyn ruokaostoksilla ym. asiolla,ja sitten nukun päikkärit :)

mutta varmaa on vain se,että mä kokkaan huomenna itselleni lasagnea :kuola:

joo, täälla taas kukutaan...kummasti se kello rientää yöllä. mä en oikein tiedä meniskö kokeilemaan nukkumista vai kattoisko yhden jakson taistelutovereita. mulla on nuuskat loppu joten vois miettiä ekaa vaihtoehtoa.

mulla on aika varma setti huomenna, perunamuussia ja kanaa.

ja salille pitäis yrittää, jos vaik heräis suht ajoissa...

e-mut nyt nuQ, öitä!

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uPI1qkkxGNo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uPI1qkkxGNo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

:D

Vieläks sä oot ihan möksis, vai olisko sun vuoro runoilla?
Etkös sinä vielä käynytkään lentäen tuolla Lapissa? Lupailit sitten vaan ja Annie jäi yksin murheissaan sinne.

Edit: Kai Annie muuten lähdet Fitness Expoa, tai kisoja lähinnä, katsomaan sieltä ihan tänne vähän etelämmäksi?

Jee, nuuskat on loppu, mutta löysin talvitakin taskusta nicorettea. ilta pelastettu...

Iltaa my niggaz and my niggarettes.

Jee nuuskaa on onneks viel mycket ja 5 viikon päästä laivalle täydenteleen varastoi. Ei tarvi onneks ruveta nicorettee pureskelee.

Edit: Kai Annie muuten lähdet Fitness Expoa, tai kisoja lähinnä, katsomaan sieltä ihan tänne vähän etelämmäksi?

Juh, olen perjantaina aamulla kello 9.00 pelipaikalla:dance: Lähden huomenna kello 21.00, joten 12 tuntia matkaamista.. Jihuuu!

Dymond, no oon mä aika huonolla tuulella. Mutta tämän kans on vain elettävä. Sorry, ei edelleenkään irtoa runot.

Etkös sinä vielä käynytkään lentäen tuolla Lapissa? Lupailit sitten vaan ja Annie jäi yksin murheissaan sinne.
Näin siinä pääs käymään tosiaan.

Iltaa my niggaz and my niggarettes.
What up.

Dymond, no oon mä aika huonolla tuulella. Mutta tämän kans on vain elettävä. Sorry, ei edelleenkään irtoa runot.
Juu, eipä mitään, joskus toiste sitte.

Kohta nuQ, ei täst muuten tuu mitään.

11.jpg

Mistäs sinut Annie tunnistaa tuolla kisapaikalla, jos sattuu kävelemään vastaan? Olisihan se noloa olla edes morjestamatta, jos sattuu törmäämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom