Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon kulttuurivallankumousosasto @ pakkotoisto.com..:)

no makunsa kullakin..;)
Mistähän sais Väyrys-sytkäreitä? tai MattiVanhastulitikkui.. politiikka evvk..

Pitäisi vissii mennä nukkumaa, alkaa menee tosi väsyneeks tää.. mut mites Shiban dieetti sujuu?

Kiitos kysymästä, Indica, vaa'an viisari näytti toissapäivänä olevan laskusuunnassa noin kahden kilon verran. Nostin kaloreita sadalla ensiviikoksi (silti miinuksella ollaan) ettei ihan säästöliekille mennä, vaikka näin pienellä pudotuksella (about 5kg) sitä ei varmaan kerkeä tulla. :)

Mahoney: olisi rahua niin varmaan. Syöppönä ja kiinalaisen ruuan fanina olisi kiva tehdä kulinarismimatka :kuola:

No ihan hyvinhän se on lähtenyt käyntii sitte;) Hienoa!, siis se shiban dietti (toim.huom)

Nyt on itelläkin hyvä dietata vähän, kun olkapää ei anna oikein treenata penkkiä tai itseasiassa muitakaan punnerrusliikkeitä, niin ei saa kuitenkaan tuloksiin lisää, voipahan mennä miinuksille. Jotain hassua siinä on, ala-asennossa naksuu aika paljon ja etureunasta tulee todella kipeäksi jos yrittää punnertaa mitään. 30 kiloakin sattuu jo. Kyl se siitä. mä oon optimistinen täs touhus. ;) Ens kesää odotellessa..

edit.. öit. mä meen nukq

Koska tein sen taas, satutin toista ihmistä..

Lähdin kävelemään. Tie oli todella pimeä, kävelin sitä noin kilometrin, pysähdyin risteykseen.
Sitten tunsin käden olkapäällä. -" Mika?" se oli Petra. Sen äänen tunnen aina..
-"Mitä sulle kuuluu?" Hassua. Koko sinä kilometrinä missään ei näkynyt ketään, ei autoja ei ihmisiä.
Siinä yhdessä kulmassa vain..

Kysyin että haluatko todella tietää, ja kyllä hän halusi.
Kerroin mitä nykyisin teen ja ajattelen ja muuta..
Koko tarinan.

Hän oli vähän aikaa hiljaa, suuteli minua suulle:eek:, pyysi anteeksi ja sanoi -"järkyttävää" sitten hän rupesi itkemään...

Se tuntui..

Yön virallinen videootti.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YUE7TZfUITE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YUE7TZfUITE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Koska tein sen taas, satutin toista ihmistä..

Lähdin kävelemään. Tie oli todella pimeä, kävelin sitä noin kilometrin, pysähdyin risteykseen.
Sitten tunsin käden olkapäällä. -" Mika?" se oli Petra. Sen äänen tunnen aina..
-"Mitä sulle kuuluu?" Hassua. Koko sinä kilometrinä missään ei näkynyt ketään, ei autoja ei ihmisiä.
Siinä yhdessä kulmassa vain..

Kysyin että haluatko todella tietää, ja kyllä hän halusi.
Kerroin mitä nykyisin teen ja ajattelen ja muuta..
Koko tarinan.

Hän oli vähän aikaa hiljaa, suuteli minua suulle:eek:, pyysi anteeksi ja sanoi -"järkyttävää" sitten hän rupesi itkemään...

Se tuntui..

Yritähän saada asias kuntoon...

Nyt mä voisin:zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom