Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
just tälläsistä "laatuleffoista" puhuin mitä se on tehnyt...matkimista matkimisen päälle, kliseetä koko puoltoistatuntia...No omaahan se kyllä tollasen rantakropan ei siinä mitään. Ja möreen puhelinmyyjän äänen..

So? Oot vaan kade! :D Nykyään tehään niin paskoja leffoja kuitenkin, että yks toimintapläjäys, joka vielä toimii, ei siinä ole pekkaa pahempi.

Rantakunto? Tohon vois moni sanoa että jos kunto olis tommonen niin alkais itkettää... eikä suinkaan ilosta...

:provoprovoprovo:

No ei nyt sentään ;) Mites on porukalla yöt lähtenyt käyntiin?

Dieseliä dissaten:D

-e noi sen leffat ei ole muuten kumpaakaan. ei kriitikoiden ylistämiä eikä tule ikinä voittamaan oscareita.

Rantakunto? Tohon vois moni sanoa että jos kunto olis tommonen niin alkais itkettää... eikä suinkaan ilosta...

:provoprovoprovo:

No ei nyt sentään ;) Mites on porukalla yöt lähtenyt käyntiin?
Joo ei ole kyllä minun ihannevartaloni lähimaillakaan.
Ja hyvä eve pane vaan lisää vettä rattaisiin:hyper:
nojoo, nyt rauhotun.:rolleyes:

Kuka niin nyt sanoo?sinä?ei tollasta ole kirjoitettu mihkään...elokuva voi kriitikoidenkin mielesdtä olla aivan taivaallinen ja miljoonan oskun voittaja, ja musta se on shitttiä.

siis mitä vittua? eikös kriitikot ollu sitä mieltä että se on paska elokuva. niin se onkin mutta se on loistavaa viihdettä.

Leffaa mainostettiin vitusti ja sanon että olin itsekkin myyty sen trailerin jälkeen-- -> must see

Ja heh, osaa se näytellä:
http://www.youtube.com/watch?v=Nxv0VLPy2_o&mode=related&search=

xXx:
http://www.youtube.com/watch?v=k_icauJua2Q

siis mitä vittua? eikös kriitikot ollu sitä mieltä että se on paska elokuva. niin se onkin mutta se on loistavaa viihdettä.

Leffaa mainostettiin vitusti ja sanon että olin itsekkin myyty sen trailerin jälkeen-- -> must see

Mistähän leffasta nyt on kyse? Putosin jo kärryiltä.

Ihan sama. Titanic oli must see kun olin lukion ekalla, ja nyt kun sitä katsoo, se on ihan paskaa. Johtuu ehkä osin siitä, että se on nähty kymmeniä kertoja.

Senkun olet sitä mieltä itse katsoin puolipakotettuna sen paskan ja loput jää kattomatta.
Mieluummin katson vaikka kuuraketin tai jonkun muun loistavan bondin.

Titanic oli must see kun olin lukion ekalla, ja nyt kun sitä katsoo, se on ihan paskaa. Johtuu ehkä osin siitä, että se on nähty kymmeniä kertoja.

Titanic on IMHO vuosisatojen paskin leffa EVER. Mä olin ihan tuskissani sen ajan, imuroin, silitin, pesin vessanpönttöä ja pausetin sitä vähän väliä. Kesti varmaan 5h katsoo se läpi :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom