Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ihana mies :kuola: VIn Diesel siis.

Mikä siinä iskee? Mä en oo tajunnut miks niin moni mimmi käy kuumana. Lihakset, ok...joku rujo ulkonäkö?Valaise mua. Jos viitsit tietenkin:D

e-ai juu, sillä on se matala ääni...mut sen artikulointi on vähän heikkoa...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä siinä iskee? Mä en oo tajunnut miks niin moni mimmi käy kuumana. Lihakset, ok...joku rujo ulkonäkö?Valaise mua. Jos viitsit tietenkin:D

miten niin? se on täydellinen näyttelijä, joskus toivon etten olisi mies...:D

se äijä ei osaa ees näytellä..hyppäis kaivoon niitten paskaleffojensa kanssa Fast And Stupidos, 2fast and 2stupidos...vittu mitä kuraa huuhuh...

se äijä ei osaa ees näytellä..hyppäis kaivoon niitten paskaleffojensa kanssa Fast And Stupidos, 2fast and 2stupidos...vittu mitä kuraa huuhuh...

Näytellä ei osaa paskaakaan, mutta silti pidän miehen leffoista:D

232643b8bpzvtlfd.jpg

joo siis kaikki fast and furioukset ja xXx:t on paskaa todellakin, viihteenä ne on loistavaa mutta elokuvallisesti kuraa.. mutta ne muutamat, ELOKUVAT!

Siis tarkoitan Boiler Room, Knockaround Guys ja A man Apart on todella kultaa...

Mitkä Vin Dieselin lihakset? Missä? Mikä rujo ulkonäkö? Pottanokkainen tylsimys, lörppähuuli eikä edes erityisen lihaksikas. Olen yksi niistä harvoista jotka ei kyllä siitä kostu, ei edes vaikka se on kalju.

Eli heippa vaan tähänkin ketjuun siis, yön aloitus lähti näillä faktoilla :D

Edit: Kiitos Prayer kuvasta. Lisään vielä että sian tihrusilmät!

No en mä nyt näyttelijänlahjoista tiedä, joissain leffoissa ihan hyväkin, kuten tossa ManApartissa ja XXXssä.

Ulkonäkö, se vaan on..:kuola: Ja jotenkin se puhekin, ei siis välttämättä se äänen korkeus.. KOKONAISUUS!:haart:

Edit: Prayer, kiitti uudesta taustakuvasta. Mies tykkää.. :D
Tuplaedit: Katse! Toi katse! SE SE ON!

Mua muuten ärsyttää noi näyttelijät ketkä on otettu rooleihin vain ulkonäön vuoksi ja lahjat on olemattomat. Toinen esimerkki on Dieselin tutkapari Paul Walker.

e-Kiitos selvennyksestä Tähtis...yritän ymmärtää;)

Mitkä Vin Dieselin lihakset? Missä? Mikä rujo ulkonäkö? Pottanokkainen tylsimys, lörppähuuli eikä edes erityisen lihaksikas. Olen yksi niistä harvoista jotka ei kyllä siitä kostu, ei edes vaikka se on kalju.

mtn faktoja ole. Makuasioista ei voi kiistellä! ;)

Edit: Kiitos Prayer kuvasta. Lisään vielä että sian tihrusilmät!

09-19-04.jpg

se on vaan miten se on kuvattu.. sä oot tottunu siihen megamassaan niin mikäs se tuntuis isolta..

Heh... joo :)

Makuja on monia ja HYVÄ niin! Pitäähän Vin Dieseleistäkin tykätä, muuten ne jäis ihan ilman ;)

Edit: Ja tuossa kuvassa ei muuten oo mtn muuta hyvää ku noi vaatteet. Jotenkin toi ilme on niin epäuskottava ja... voi LOL :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom