Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
mie söin perunoita ja kanaisia fileitä kermakastikkeessa..sit söin roteeinipatukan,niinkuin kunnon ihmisten kuuluu ja het perään sipsia ja limua ja dippiä ofkoos,mut ilman lisäpanoja..painoja panoja...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just tulin töistä kotiin. Olipas huvittava kohtaaminen poliisien kans.
Poliisit on just tulossa siltä tieltä mihin itse asun, vilkutan normaalisti ja käännyn. Poliisisetä koettaa pitää omasta autostaan jotain tuijotuskilpailua, en välitä mitään vaan meen vaan ohi. Taustapeilista näkyy että auto kääntyy mun perään, vaikka ne just sieltä tuli ja se tie päättyy umpikujaan. Ajan auton pihani parkkiin ja ihmettelen kun ne suhaa siinä sen auton kans, käyvät kääntymässä ihan tien päässä ja taas ohi. :eek:

Just tulin töistä kotiin. Olipas huvittava kohtaaminen poliisien kans.
Poliisit on just tulossa siltä tieltä mihin itse asun, vilkutan normaalisti ja käännyn. Poliisisetä koettaa pitää omasta autostaan jotain tuijotuskilpailua, en välitä mitään vaan meen vaan ohi. Taustapeilista näkyy että auto kääntyy mun perään, vaikka ne just sieltä tuli ja se tie päättyy umpikujaan. Ajan auton pihani parkkiin ja ihmettelen kun ne suhaa siinä sen auton kans, käyvät kääntymässä ihan tien päässä ja taas ohi. :eek:

Normi settiä, tuotahan ne tekevät työkseen.

Wake up!

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/B1T8xgHdMEM"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/B1T8xgHdMEM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Iltaa Ela. Ja muut.

edit: Älä itke Iines. Ota omppu.

bb.jpg

Paikalla!! Mikä meno??

Fuck. Yliarvioin pokeriturnauksen keston ja aliarvioin omat kyvyt tai ilmeisesti tuurin.
Rahasijoilla jo, vaikkakin pienet on fyrkat.
Uni vaan alkaa painaa silmää ja se tarkoittaa ettei pää pian skulaa senkään vertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom