Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
että pysyy kärryillä

IMG_4696.webp

tällähetkellä ännestystulos GreatSuccess

äänestin siis puoluetta, eli henkilövalintan ei ole menossa läpi

#hyvä

Nythän on vasta huhtikuu.

Nautitaan ny ensin, kesärenkaat sitte vappuna alle ja vene vesille ku peruskoululaiset on kesälomalla.
Hyvä veli, Suomi on pitkä maa. Aika häiriintynyt pitää olla jos näillä omilla leveysasteilla haluaa kuunnella nastojen ropinaa täysin sulilla teillä. Lunta voi hyvinkin vielä sataa, tietenkin, mutta ei se maahan jää.
Lähistön kuhajärvet näyttivät olevan sulina mitä Yamahalla ajellessa vähän ehdin katsella, joten vesillekin pääsee hyvin.

Kyllä auton ostaminen voi olla vaikeaa!! Monta viikkoa katsellut, sitten kun ehtii mennä koeajaa niin ei oo enää. Netistäkin ne myydään hujauksessa jotka sopii mun specseihin

niin se on, Minäkin olen katsellut jo mersun seuraajaa kolmisen vuotta

vielä ei ole ollut vaihtoehto: lähelläkään

kriteerit:
-komia!
-bensiini
-automaatti

No niin. Don Trumpa taas pöräytellyt golfin peluun yhteydessä. Kassotaan mihinkä päin tästä lähdetään.

Selkeästi plussalla ameriikan futuurit. Sieltähän pääsi nyt melkein kolmannes Kiinan tuonnista (elektroniikka) pois isommista kauppasota tariffeista. Sitten Trumppi alkoi jo viikonloppuna perumaan perumisia ja puolijohteille ja jollekin muulle kuitenkin jotain sektoritariffia. Ja lääkkeille. Mutta pääasia että aifounit liikkuu ja nettoliikesuunta on selkeä peruuttelu.🤷🏻‍♂️

Onko offarilaiset harrastaneet? Työaikana kyllä, työpaikalla negative. Eli ei lasketa.

Jokusen kerran.

Oon tosin kotona töissä. Ja palkattoman lounaan aikaan, että ei tuo varsinaisesti teknisesti töisä ole.

Haaveilen vähintään kerran minuutissa.

Back
Ylös Bottom