Olen tiloissa kuin Sylvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuormittava tilanne, niin harveni parta vähän helevetisti. Jännä ilmiö.
Luin tuon ensin niin, että onko kokemusta vanteiden ostosta pussihousuja käyttävältä väestöryhmältä, joiden joukossa Rainer on yleinen nimi.Onko ketjun bensalenkkarit ostanu vanteita nahkahousuilta? Kokemuksia?
Luin tuon ensin niin, että...
Viitataanko tässä nyt germaaneihin? Yhdet vanteet olen joskus saksasta tilannut, oli sitä mitä piti.Onko ketjun bensalenkkarit ostanu vanteita nahkahousuilta? Kokemuksia?
Tuo Mies taitaapi näyttää enemmän Teiltä.
Minä juon kahvia nyt.
Semmosta se on, ku henkilöautoon sovitellaan puolta tuumaa vaille kuorma-auton vanteita.Saatanan perkele, että menee muuten tosta omasta pörssestä fiilis ihan kokonaan näiden kesänakkien kanssa.
Ajofiilis on lähinnä vaarallinen. Hyökkää urasta toiseen kuin hai sardiinin kimppuun.
Vanteet 22.
Niin pikkuautoissa, juu.Kyllä Suomen teille paras rengas koko joku 205/60/16 tai maksimissaan 215/55/17. Pärjää jokaisella kinttupolulla ja valtatiellä ja saattaa selvitä perille ilman vaurioita.
Onpas ilme kisulla, harkitseekohan nurkkaan kusemista?Pikkuisen pitäisi vielä kiristellä kohti kesää.
katso liitettä 270930
Onpas ilme kisulla, harkitseekohan nurkkaan kusemista?