Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikka mäkin automatisoin valaisimia, käytän sairaasti rahaa viihde-elektroniikkaan, sähköautoihin jne., niin miten toi hiton kuivarin säiliön tyhjennys on joku ongelma?
a) Kun ei ole sitä koskaan tehnyt, eka kuivausrumpu tuli talouteen ja ennen ensimäistä käyttöä se oli kytketty viemäriin.
B) Laiskuus, et sinäkään käännä avainta tulevan possusi oven lukossa vaikka niin voi tehdä, vaan annat sähkön ja radioaaltojen hoitaa homman.
2) Säiliö on öbaut mun pään korkeudella, Nainen on minua päätä lyhyempi, lasketaan siitä sitten kuinka helppoa se on..

Missään vaiheessa ei oo tullut mieleenkään että Mieleä ei kytkettäisi viemäriin.

Se tais olla jälleen yhden päivän mittainen "kuolenko tähän" korona. Illalla jaksoi istua, sai ihan ok nukuttua yön, vaikka koko päivän nukuin ja nyt jaksanut jo olla jalkeilla. Katotaan mihin kehittyy päivän mittaan.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ainakaan henkilökohtaisesti.

Googlessa juuri ihmettelin asiaa. Miten pirussa tuollasella pari senttimetriä paksulla lätyllä voi nukkua.

onko sinulla tiskauskone, Minulla ei ole sitäkään, olen kyllä joskus nähnyt semmoisen ja käyttänytkin!

mutta en omassa huushållissa, en

Se tais olla jälleen yhden päivän mittainen "kuolenko tähän" korona. Illalla jaksoi istua, sai ihan ok nukuttua yön, vaikka koko päivän nukuin ja nyt jaksanut jo olla jalkeilla. Katotaan mihin kehittyy päivän mittaan.
No mutta sittenhän pääset hiihtämään: ainakin täällä vuoristossa on lunta maassa. Ja pitäisi ne mäkihyppytreenitkin aloittaa.
Eix noissa kuivausrummuissa oo yleensä vaan jonkinsortin tyhjennettävä vesisäiliö?

En toki oo omistanu ainuttakaan kuivausrumpua.

T. Tyhmä
Minullakaan ei koskaan ole ollut kuivausrumpua. Eikä tiskikonetta. Hömpötyksiä. Sentään pyykinkuivausteline ja juokseva, valmiiksi lämmin vesi. Ei ollut kuulkaa Kannaksella tämmöisiä ylellisyyksiä. Sielläkin selvittiin.

Tiskikone kyllä sellainen länsimainen luksus että se nimenomaan säästää aikaa sieltä missä sitä haluaisi, eli täysin turhasta paskaduunista. Vielä kun se sortteerais astiat takas kaappeihin, tosin käytän siihen lapsityövoimaa jatkuvasti. Pitää ne viikkorahat jotenkin tienata.

Muoks : Ootko Oy Masa Ab kysellyt @Mike ltä että voisko potkia Sylverön pois ja vaihtaa sen nickin sulle ni olis kotoisampi fiilis. Vai haaveleitko vielä Sylverö accountin palauttamisesta? Eikös siellä ole aina "unohdin salasanani" napit ja muut tosin, onhan sitä kai muutkin ihmetellyt miten se aina menee uuden tilin luontiin sulla =)

"Tuoreen raportin mukaan noin neljäosalla pojista ja viidesosalla tytöistä oli ylipainoa tai lihavuutta vuonna 2023." Yle.fi

Eiköhän asiaan vaikuttaisi jo pelkästään se, että kotiin ei ostettaisi litratolkulla sokerilimuja, megaisoja sipsi- ja karkkipusseja, ja mäkkärin hamppareita ja pizzerian tuotteita syötäisiin mahdollisimman vähän.

vaihdoin salanana koska: Sakasalaset halusivat

se on viattomienlastenpäivä

senverran Minullakin Joulumieleä

siihen, se, jääkin

eilen jouduin vaihtamaan raadiokanavaakin, kun ylellä alkoi Joulupakotus!

Niin, nää on vähän näitä, että onhan tuota aikanaan pärjänny ilman astianpesukonetta, kuivausrumpua ja jopa pyykinpesukonettakin, mutta ihan kauheasti ei oo hinkua takas siihen aikaan, kun nyt nuo löytyy.

Mutta niin laiska en ole, että häirittis se veden kippaaminen altaaseen kuivausrummusta samalla, kun ottaa kamat ulos :D Hyvin pieni riesa siihen verrattuna, että sais ripustaa aina kaikki kuivaan johonkin.

"Tuoreen raportin mukaan noin neljäosalla pojista ja viidesosalla tytöistä oli ylipainoa tai lihavuutta vuonna 2023." Yle.fi

Eiköhän asiaan vaikuttaisi jo pelkästään se, että kotiin ei ostettaisi litratolkulla sokerilimuja, megaisoja sipsi- ja karkkipusseja, ja mäkkärin hamppareita ja pizzerian tuotteita syötäisiin mahdollisimman vähän.

ja woltti kuskaa roskaa suoraan kotiovelle, ei perkeles etes sitä vaivauduta itse hakemaan!

ja sitten kun liikahtetaan niin otetaan se lähin tieri, ettei vaan tule hiki!!!!!

Osui tuossa pari viikkoa sitten kuva FB:ssä tutusta pienen poikansa kanssa ja joo ei saisi mitään ulkonäköpaineita asettaa lapsille, mutta jos vanhemmat on jo ylipainoisia, ja kuvasta näkyy aika hyvin miten muksulla on nuoressa iässä jo ylipainoa aika runsaasti niin... Se lapsi ei kyllä varmaan itse käy kaupassa niitä ruokavalintoja tekemässä. Tiedän kokemuksesta että lapset nyt venähtää pituutta ja muuta, mutta tietynlaiset suhteet esim ruokaan ja herkkuihin varmasti luodaan jo nuoruudessa. Eli mun mielestä siis aikuinen on aikuinen ja voi perustella omaa ylipainoaan vaikka bodypositiivisuudella tai isoilla luilla. Mutta antais lapselleen edes hyvät lähtökohdat tehdä omat valintansa sitten aikanaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom