Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tietenkään ole ja myös tuo rajanveto kuuluu osana niihin asioihin, joista kaivattaisiin sitä asiallista ja kiihkotonta keskustelua.
Asiallista ja kiihkotonta keskustelua siitä, että jonkun persuapinan mielestä on ookoo suoltaa mitä tahansa paskaa, eri ihmisryhmiä loukkaavaa ja mitä lie, ja siitä ei oo kenenkään lupa suuttua?

Ei siis missään nimessä tarkoitus ruveta sinun kanssa tästä vänkäämään, mutta minusta suoraan sanottuna ihan paskaa se, etteikö esim. poliittisiin duuneihin kuuluis se, että osataan viestiä asiallisesti. Ja jos on idiootti ja päästää suustaan mitä vaan, niin ei se lehdistön vika ole, jos tulee ikäviä uutisia. Muutenkin Suomessa lehdistönvapaus, mikä on minusta ylipäänsä suojelemisen arvoinen asia, niin en ymmärrä tätä palstan itkemistä, kun uutisoidaan väärin.

muoks. selvennän vielä, että tää semikänninen purkaus siis lähinnä palstan tiettyihin ketjuihin viitaten, eikä sinun kommenttiisi.

En ole koskaan kohdannut dippivyötä tuollaisella ongelmalla, liian pitkä/lyhyt vyö ja ketju on ärsyttävimmät ongelmat.. e: ehkä se pelkkä ketju voi tuntua vähän höpöltä jos on sopivasti painoa.
Joo, en osannu ehkä kommunikoida. Se alaosa vyöstä tuntuu miltä tuntuu, kun asettuu tohon selälle ja lonkan päälle, kun on enemmän painoa.. mut tuo on toki tota, että isoin juttu varmaan tuo, että ketjussa riittää mittaa limpuille ja että se vyö on sopiva.

IMG_1663.webp

Tommonen kaareva ehkä paras.

Mulla tällä hetkellä tän tyyppinen ja aivan täysin ajaa asiansa.

IMG_1664.webp

Oliko tuo avautuminen nyt kirjoitettu tähän kontekstiin ihan tosissaan vai oliko se jokin parodia siitä mustavalkoisesta kärjistämisestä, mistä juuri on puhuttu? Toivottavasti jälkimmäinen, mutta minulta loppui nyt rivinvälien lukutaito kesken.

Sekä että. :-) Siis se iso ajatusvirhe minkä vasemmisto teki, oli että äärioikeisto/muukalaisviha liittyy jotenkin poliittiseen oikeistoon ja sen takia heidän pitää olla maahanmuuton puolella. Vasemmisto teki väärin jätti lähiön köyhät ja syyllisti heitä mikäli valittivat maahanmuutosta, syntyi poliittinen tyhjiö jonka populismi täytti. Ja sitten vasemmisto vaan koko ajan doubled down virheensä päälle, lisää syyllistämistä, cancelointia, kulttuurimme kieltoa ja suun tukkimista ja tässä ollaan.
Siis tottakai vastapuoli myös tässä peluri retoriikallaan toiseen suuntaan, mutta alkuperäinen virhe oli tuo. Eihän halpatyövoimassa tai väestömäärän lisäämisessä mitään vasemmistolaista tai vihreää ole, heidän vaan piti vaan olla maksimaalisesti äärioikeistoa vastaan koska ovat vasemmisto.

Asiallista ja kiihkotonta keskustelua siitä, että jonkun persuapinan mielestä on ookoo suoltaa mitä tahansa paskaa, eri ihmisryhmiä loukkaavaa ja mitä lie, ja siitä ei oo kenenkään lupa suuttua?

En yleensä viitsi täällä politiikkaa enempää huudella, mutta kerrotaan nyt että yli 20 vuotta käytännössä joka vaaleissa kokoomusta äänestäneenä olen parissa viime vaaleissa lyönyt lappuun pitkin hampain RKP:n ehdokkaan vain koska nykykokoomuksen meno ja monet ulostulot ovat vituttaneet niin paljon, että totesin hurripuolueenkin olevan tällä hetkellä lähempänä sellaista arvoliberaalia, talousoikeistolaista sivistyspuoluetta jollaista minä haluaisin kannattaa. Että ekstrapoloi itse siitä, mitä minä persuista ajattelen ja minne minä siinä teoreettisessa rajanvetokeskustelussa viivoja vetäisin.

etteikö esim. poliittisiin duuneihin kuuluis se, että osataan viestiä asiallisesti.
Sen nyt pitäisi kuulua jokaiseen duuniin jota ei tehdä yksin suljetussa huoneessa ilman vuorovaikutusta muiden ihmisten kanssa.

Että ekstrapoloi itse siitä, mitä minä persuista ajattelen ja minne minä siinä teoreettisessa rajanvetokeskustelussa viivoja vetäisin.
Joo. Kuten sanottua, niin sinä olet tosiaan niitä kirjoittajia, joiden juttuja täällä viittii lukeakin, vaikkei oltaiskaan kaikesta samaa mieltä. Ja tartuin ehkä vähän kontekstin siihen edelliseen, kun toi on ollut minusta vähän mustavalkoista täällä, että kaikki persurääkyminen ok ja muu wokea.

Mut tämä tästä. En minäkään jaksa politiikkaa täällä ja vähän turhaa härkkimistä omakin ulosanti näissä edellisissä (mut menee kyllä vilpittömästi välillä tunteisiin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom