Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salille harkitsin meneväni. @Sylverö:n kanssa heilutamme raittiuslippuaKuka lähtee 2h päästä karaokebaariin?
Aikuisten, jossakin yhteiskunnallisessa asemassa olevien suusta tulee yläasteikäisten räkäringissä seisovien jullien tasoista möykkää, jossa voittaa se, joka jotenkin lohkaisee raisuimmin ja käyttää sanoja kusi ja paska sen sijaan, että puhuisi virtsasta ja ulosteesta, koska "nykyään ei saa sanoa niinkuin asiat on, yhyy". Maksimaalisen huomion saamiseksi riennetään näpyttämään someen tekstiä, jotta saadaan taas kohua aikaan. Ollaan uhmaikäisiä kersoja, koska mä haluun ja Minä Itse on maailman keskus.
kova ysärikasetti:
Kyllä, ja paradoksaalisesti kysyntä tällaiselle "keskustelu"tyylille ja sitä harrastaville poliitikoille ja muille vaikuttajille on luotu juuri hyssyttelyllä ja canceloinnilla. Yhä pidemmälle meneviä vastareaktioita ja kärjistämistä vuorotellen suuntaan ja toiseen ja minkäänlaisen älyllisen keskustelun, tai edes argumentteihin perustuvan riitelyn, tila siinä välissä kapenee kapenemistaan.
Mää käytän vaan ketjua. Varsin näppärä. No vähän kilisee ja kalisee. Mutta halapa.Menee vähän ohi foorumin aiheen mutta kysytään nyt kuitenkin, osaako esim Leuka @maltsu suositella millainen lisäpainovyö olisi hyvä?
Dippivyöt
Lisäpainovyö on erinomainen treenivaruste, kun haluat lisää haastetta treeniin. Tilaa kotimaisesta Aminopörssistä. Nopea toimitus, hyvät hinnat!www.aminoporssi.fi
Vai onko väliä kunhan joku.
Sehän pitäs saada vaan asettumaan jotenkin fiksusti tohon selälle ja lonkkaluiden päälle..
Minusta se rajanveto ei oo ihan selvä, mikä nyt on tarpeetonta "cancelointia", "wokettamista" tai mitä sanahirvityksiä nykyään käytetäänkään, ja minkä verran ihmisiltä vois odottaa jonkinlaista toistenkin ihmisten kunnioitusta ja kykyä sivistyneeseen keskusteluun.
Kaikki on vasemmiston vikaa....