- Ikä
- 46
Ajattelin ilmoittaa jo ennen kuin jäsen @Lonewolf ehtii, että minulla on jo huone varattuna.Lämpeää, lämpeää![]()
(Tosin ihan vain siksi että olen menossa tyttäreni kanssa kylpylään)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin ilmoittaa jo ennen kuin jäsen @Lonewolf ehtii, että minulla on jo huone varattuna.Lämpeää, lämpeää![]()
Jäsen @no-body osannee kertoa tästäkin aiheesta paremmin, mutta käsittääkseni Eino Leino, Sibelius, Gallen-Kallelat sun muut eivät kuuluneet raittiusseuraan. Luomisen tuskaa on lääkitty muullakin kuin hota-pulverilla.
Muistan kuunnelleeni tuota muksuna, kun noita tartti opiskella. Erlkönig jääny kanssa mieleen Schubertilta. Vois pyöräytellä itekin jossain kohtaa, kun jännästi iän myötä klasaristakin on ruvennu saamaan paljon enemmän irti.
10/12
Olen syönyt vain kuivattua viikunaa, onkohan ne hyviä tuoreena?
Täälläkin oli mayday ja paska yli laidan, kun tulin aamupäivällä asioilta. Tietää aina suunnilleen sisään tullessa, että jaahas, joko peittämätön kuolema laatikossa tai etsi paska -leikki edessä. Nyt toki piti vaan siivota vessa.Masa-kissalta pääsi ydinlaskeuma.
Suositellaan: känni, sammumis-. Vakauttaa tilanteen.Nyt on vähän kello se8
Ei kai Masa ole Venäjän johdon lahjoittama kisu?Masa-kissalta pääsi ydinlaskeuma.
Ristus.Suositellaan: känni, sammumis-. Vakauttaa tilanteen.
Masan ilme kun Sylvi laulaa.Ei kai Masa ole Venäjän johdon lahjoittama kisu?#historia