Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on tämän viikon ostoksissa ollut uusi jakkupuku ja pari rash guard-paitaa lisää. Hammassuojat pitäisi vielä hakea.

Ensimmäiseen löysin upean vihreän :heart: ja rash guardeja etsiessä ärsytys on suunnaton, kun naistenmallit on paljon joko jotain pastelliväriä tai sitten koot loppuu taulukossa käyttäjän painoon 65-70 kg. Ei ole paksujen tätien harrastus tämä. Ej toivoakaan. Noh, kaikki Tatamia sitten.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on tämän viikon ostoksissa ollut uusi jakkupuku ja pari rash guard-paitaa lisää. Hammassuojat pitäisi vielä hakea.

Ensimmäiseen löysin upean vihreän :heart: ja rash guardeja etsiessä ärsytys on suunnaton, kun naistenmallit on paljon joko jotain pastelliväriä tai sitten koot loppuu taulukossa käyttäjän painoon 65-70 kg. Ei ole paksujen tätien harrastus tämä. Ej toivoakaan. Noh, kaikki Tatamia sitten.

Tietämättä mitä rash guard paita meinaa, tuli intuitiivisesti mieleen Mr. Bennett:

Bennett-Commando-Vernon-Wells.jpg


Mutta kun luki viestiä pidemmälle niin saattanen jo arvata. Hammassuojat pitää itsekin uusia. Oon järkeilly teettää, mutta en oo saanu aikaseks varata aikaa.
Ei ole rash guardia ittellä, mutta enemmän oma laji on pystykamppailua.
 
naistenmallit

Minua harmitti, kun piti ostaa pipo pyöräilykypärän alle ja kaunis kanervanpunainen pipo oli kokoa 57. Siitä isommat pelkästään mustia. Minulla on siis värien mukaan pää, jota pidetään mieskokoisena 😖 Tämä on huomattu kyllä aiemminkin. One size -hatut naisten puolella ovat minulle aina liian pieniä. Minkäänlaisen hatun ei nimittäin kuulu puristaa niin, että otsaan jää rantu.

Piporadio ei mahdu pieneen ympärysmittaan!
 
Tietämättä mitä rash guard paita meinaa, tuli intuitiivisesti mieleen Mr. Bennett:

Bennett-Commando-Vernon-Wells.jpg


Mutta kun luki viestiä pidemmälle niin saattanen jo arvata. Hammassuojat pitää itsekin uusia. Oon järkeilly teettää, mutta en oo saanu aikaseks varata aikaa.
Ei ole rash guardia ittellä, mutta enemmän oma laji on pystykamppailua.

Hyyvin, hyvin pintaa nuolevaa spandexia. Olisi tässä vartalomallissa miellyttävämpi ajatus käyttää jotain vähän löysempää, mutta lyhyellä kokemuksella nuo ovat sitten rullalla ties missä, kun painitaan, joten... kissanaisena kokovartalotrikoossa sitten mennään.

Hammassuojat varmaan ihan vaan shock doctoria. Ei ainakaan tässä kohtaa liene tarpeen hifistellä isosti.

Minua harmitti, kun piti ostaa pipo pyöräilykypärän alle ja kaunis kanervanpunainen pipo oli kokoa 57. Siitä isommat pelkästään mustia. Minulla on siis värien mukaan pää, jota pidetään mieskokoisena 😖 Tämä on huomattu kyllä aiemminkin. One size -hatut naisten puolella ovat minulle aina liian pieniä. Minkäänlaisen hatun ei nimittäin kuulu puristaa niin, että otsaan jää rantu.

Piporadio ei mahdu pieneen ympärysmittaan!

Haha, en halua mennä tähän aiheeseen ollenkaan. Päänympärys 61 cm, niin voin lähtökohtaisesti unohtaa jokaisen valmismyssyn (ellen halua niiden olevan erittäin slim fit) ja lippikset. Jollain brändillä oli naisten koko XXL ja se oli 58 cm :hyper:
 
Haha, en halua mennä tähän aiheeseen ollenkaan. Päänympärys 61 cm, niin voin lähtökohtaisesti unohtaa jokaisen valmismyssyn (ellen halua niiden olevan erittäin slim fit) ja lippikset. Jollain brändillä oli naisten koko XXL ja se oli 58 cm :hyper:

Kerrankin joku, joka ymmärtää, mistä puhun! Yleensä vaan ihmetellään, että onko mitään hattukokoja edes olemassa ja miten niin pipo voi olla liian pieni, kun sehän venyy. No joo, ja sitten pää näyttää ihan nuppineulan nupilta 🙄 Minulle miellyttävä koko on 59.

Suosin talvitakkeja, joissa on huppu.
 
eipä ole ikinä tullut etes ajateltua, että pipoissakin on kokoja

olen kuitenkin ollut pipon käyttäjä/koko elmäni

etes yläasteella en ollut kova jätkä joka ei käytä pipoa

en poltttanut tupakkaakaan

enkä juonut viinaa

ensimäisen kerrrn maistoin keskiolutta 19vuotiaana -> tuli krapula

pilua maistoin ensimmäisen kerran noin 28vuotiaana
 
voisin veikata, että tuo eväs vetää enemmän Miespuolisia ruakaalijoota

ehkä Teillä jää nyt silmänravinteet vähemmälle?

Olen tästä samaa mieltä!

Sisältyy lounasbuffetiin / Opiskelijan kasvisateriavaihtoehto​

11,50€ / Opp. 2,95€


Kreikkalaista fetapataa
A, VL




Luomutäysjyväpastaa

Sisältyy lounasbuffetiin / Opiskelijan erikoisannos​

11,50€ / Opp. 5,60€


Juustopaneroitua broilerinfileetä
A, L


Tzatsiki-jogurttia
A, G, L, VS


Kermaperunoita
A, G, L

Päivän lämpimät lisäkkeet​


Satokauden kasviksia


Oon kyllä pannut merkille, että enemmän on nais imisiä syömässä. Kaksi yliopistoa, 1400 opiskelijaa, 150 asiantuntijaa. En tiiä sitten mikä on sukupuolijakauma. Tämähän ei oo pelkkä opiskelijaruokala vaan yrityksiä on runsaasti samoissa tiloissa. 12 egee maksavia on varmaan yhtä paljon mitä 3e maksavia niin ruoka on todella laadukasta. On mm terveysasema ja hammashoitola samassa tilassa niin nais imisiä käy syömäsä. Tosin näillä ei koskaan oo ohutta paitaa iliman liivejä. Mikä on harmi sinänsä.

Voi sekin olla, että öögaan tarttuu ainoastaan NAIS. Ei tuu vilkuiltua kundeja. Voihan niitä siellä palijo ollakki.
 
Tänään silitin (pikkuisen) Neiti Kesäheinää ensimmäisen kerran.

Sylvi - populaatiokissakuiskaaja

Ps. Sataa törkeästi 🌧 Tulisi nyt talvi ja pakkaset, koska lumisade on parempi kuin vesisade.
 
Offarin lestipäätkin kokoontunee tänään. Ollu taas semmonen viikko, että tekis mieli nasauttaa..

Kyllä. Äsken ilmoitettiin, että ke-to pitäisi mennä näyttämään naamaa asiakkalle Tukholmaan. Ja ma-to olla opiskelemassa koneoppimista luennoilla. Ja joka välissä olisi toisen asiakkaan teams-palavereja.

On ehkä tullut hankittua liikaa sisältöä elämään. Jos vaihtaisi kaiken kaljaan.
 
Back
Ylös Bottom