Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostiko se @vokot sitä Brooksin all weather satulaa, että ois kokemuksia? Mietin, kun tuo graveli ny tulee itelle, että siirränkö tuon tyylirikon maasturista siihen, vai pitäskö ostaa vielä erikseen tuommonen.. eka varmaan ny voi kokeilla sen fillarin mukana tulleenkin.

Jos kelit vielä myöten, niin tekis mieli kokeilla jotain Jkl - Kuopio - Jkl fillarireissua.. mahdollisesti kyllä pyöräillen vaan yhteen suuntaan ja hotlaan yöksi rasvaileen haitaria, etten rupee mitään telttoja kyllä ostaan..
 
Tee-paita + kauluspaita + neule... Jeesus että tuli hiki jo ajatuksestaki. #nohomo

aamulla kun poistuin kotoota:

oli siis myös pipo ja hanskat


kylymä.webp
 
No ei sitä tarvii pelkkänään käyttää. Alupaidaksi vaatekaupasta.

mutta kun Minun vaatekäyttäytyminen on: kun työpäivä on ohi ja riisun kotona työvaatteet niin teepaitaa ja pikkuhousuja ja sukkia en riisukkaan vaan puen niiden päälle urheiluasun ja lähten kuntoilusalille

en perkele mene salille v-aukolla! enkä rupea tekemää turhaa tiskiä sottaamalla kaksi aluspaitaa/päivässä
 
Brooksin all weather satula

emmä, kunnei oikein ole tarvista tällähetkellä

tehdasasennetut palvelee kaikissa pyörissä tarkoitusta täydellisesti

ostin sitäpaitsi pe uuden taskupuhelimen niin ei nyt ole akuuttia osteluntarvetakaan tyydytettäväksi, lähinnä se penkki olisi tullut siihen tarpeeseen, kun teki vain mieli ostella jotain
 
lähinnä ajattelin, että kun nykyinen satula on istuttu puhki niin olisiko tuollanen hyvä, mutta taitaa olla niin että en noi kallista investointia ala sitten enää tekemään nykyiseen vaan vaihdan samalla koko pyörän, tulee uusittua samalla kaikki muutkin kuluvat osat
 
Minulla harjaantunut perse, tänävuonna ajellu pelkästään arkipyörällä 255päivänä 260 stä
Minusta ihan sama, vaikka ajais joka ikinen päivä fillarilla, jos matkat on sitä perus kaupunkiajon alle kymppikilsaa suuntaansa. Tuollaiset matkat istus varmaan siinä pelkän satulatolpankin päässä.

Eri asia, kun ruvetaan olemaan tunteja satulan päällä, niin rupeaa merkkaan satula ja ei se perse minusta oikein huonosti istuinluihin sopivaan satulaan totu, vaikka ajais miten..

Joillekin noi defaulttisatulat toimii varmaan hyvin, jos perus leveys käy itelle. Minä en oo tätä porukkaa.
 
Omaan makuun kauluspaita & neule on setämäinen yhdistelmä enkä sen vuoksi sitä käytä koskaan, puhumattakaan siitä, että vetäisin tuohon päälle vielä pikkutakin. En tarkoita, että tuo on huono tyyli, ei vai ole minulle.

Itsellä bisneksissä tilaisuudesta riippuen aina joko kulmapaita ja pikkutakki tai koko puku ja windsor-solmu.
 
Steven Seagal

Sanoudun ehdottomasti irti Steven Seagalista!

Näin eläkeläisenä on paljon aikaa, niin johonkin sitä pitää yrittää saada kulumaan.
Tosin kyllähän kahden kissan hoitaminen on jatkuvaa ponnistelua ja ongelmanratkaisua. Nytkin pitäisi imuroida makuuhuone, mutta kun molemmat nukkuvat päikkäreitä sängyllä.

Ai miksikö en herätä niitä?
Screenshot_20240916-130449_Samsung Internet.webp
 
Back
Ylös Bottom