No minäkin ihmettelin, että miten niin kuumat. Noissahan on tuuletusaukkoa eikä pitsi ole mikään lämmin materiaali. Vastuuttoman harhannjohtavaa mainontaaNuo on raivaussahahommissa mukavat, ei hikoa jalkoväli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No minäkin ihmettelin, että miten niin kuumat. Noissahan on tuuletusaukkoa eikä pitsi ole mikään lämmin materiaali. Vastuuttoman harhannjohtavaa mainontaaNuo on raivaussahahommissa mukavat, ei hikoa jalkoväli.
Täällä käytiin kattoon joitain vuosia sitten. En minä lentäjän pojan lisäksi siltä montaa biisiä tuntenu, mutta ihan hyvin ton keikan seuras parin mukin voimalla.pysyisiköhän sitä hereillä jos meinisi tänään, ehtoolla, aktsomaan Kettusen Edua?
Pitää sit odotella iltaan ennenkuin lasket siitä paskahuusista läpi haulikolla. Tuleekohan pyöreä reikä vai semmonen sydämen muotoinen?Voi persetti,
Tuli eilen vähän viskiä laittaa naamariin.
Mutta ku tarjotiin..
Sepä se, kun tooosi epäkohteliasta kieltäytyä.Mutta ku tarjotiin..
Kyllä ennen oli kunnollista. Silloin saattoi moottorisahankin huoltaa keittiön pöydällä, eikä asiaan ollut kenelläkään mitään sanomista.Minä olen taas itseni uuvuttanut ja koko päivän erämaassa uurastanut, että saisin perheelle muutaman kilon proteiinia. Vaimon mielestä olen itseäni omalla ajallani virkistänyt. Nyt komensi työntouhuun ja Disney plussaa sohvalle vahtaamaan. Elämme kummallisia aikoja.
Myös VW kuplan moottori löytynyt keittiön pöydältä isoisän jäljiltä.Kyllä ennen oli kunnollista. Silloin saattoi moottorisahankin huoltaa keittiön pöydällä, eikä asiaan ollut kenelläkään mitään sanomista.