Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollu kans mulla. Mahtava tunne kun yöllä nousee qselle ja meinaa mennä heti turvalleen.vestibulaarineuriitti
Maxilla syynä ollu yleensä ihan jaloviina.Minun äiskälle tuli aikoinaan tuollainen kohtaus ja syynä oli vestibulaarineuriitti. Äiskä oksensi kaaressa, kun ensihoitajat yrittivät saada hänet paareille
syynä ollu yleensä
Spermapankilta hätähuuto: ”Ei yhtään miestä tulossa”
Uusista spermanluovuttajista on kova pula.www.is.fi
#vokot
olisse mukava mecellä ajella ihan korvausta vastaan
"Luovuttajalle maksetaan Kelan päivärahan suuruinen korvaus ja kilometrikorvaukset jokaisesta käyntikerrasta"
Kyllähän minä nuo kylään laskisin keskustelemaan maailmanrauhasta, mutta eikö noilla lokeilla ole kuin yksi pullo mukana?
#eiolenauttimisenaihettanäkyny#onmuttaennauti
Tämän voi korvata tällä:Tarvitsen traumaterapiaa.
Ja tähänOta viinaa ja katso uudestaan, kai sitä voi itsensäkin juoda kauniiksi
Voi vaikuttaa myös ruokavaliolla. Heivaa ne vihannekset ja rupea syömään hyvää rasvaista lihaa.(Plastiikkakirurgiakin olisi kiva juttu.)
Minä oon muutaman päivän tallannut omani kanssa ja tykkään. Ei paljoa selkä- ja lonkkakivut huutele kun saa olla pienessä liikkeessä jatkuvan istumisen tai paikoillaan seisomisen sijaan.Kävelymaton ensimmäiset pari kilomeetriä tallusteltu. Toistaiseksi on toimiva peli.
Mulla lukee diagnoosissa "Vestibulaarineuroniittikaan ei poissuljettavissa", pitää ottaa selvää tuostakin. Täti soitteli (ylläri että äiti soitellut kaikki läpi) että hänellä on Menieren tauti ja kertoi kohtauksista niin oli kyllä ihan 1:1 omiin.Minun äiskälle tuli aikoinaan tuollainen kohtaus ja syynä oli vestibulaarineuriitti. Äiskä oksensi kaaressa, kun ensihoitajat yrittivät saada hänet paareille
"Sitten hän näki miehen juoksevan karkuun.Naista ammuttu Tampereen ydinkeskustassa – poliisi otti epäillyn kiinni
Silminnäkijän mukaan uhri oli romaninainen. Opiskelijan nähtiin elvyttävän uhria.www.is.fi
Voi v tätä nykynuorisoa. Opiskelijatapahtuma, eikös siellä ruukata olla täysikäisinä armeijan jälkeen?