Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@no-body ja maskikyykky

tenor.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun äiskälle tuli aikoinaan tuollainen kohtaus ja syynä oli vestibulaarineuriitti. Äiskä oksensi kaaressa, kun ensihoitajat yrittivät saada hänet paareille 🤮
Mulla lukee diagnoosissa "Vestibulaarineuroniittikaan ei poissuljettavissa", pitää ottaa selvää tuostakin. Täti soitteli (ylläri että äiti soitellut kaikki läpi) että hänellä on Menieren tauti ja kertoi kohtauksista niin oli kyllä ihan 1:1 omiin.
 
"Sitten hän näki miehen juoksevan karkuun.

– Ei jääty kattelemaan, vaan otettiin jalkoja alle ja juostiin läheiseen rappukäytävään"

Voi v tätä nykynuorisoa. Opiskelijatapahtuma, eikös siellä ruukata olla täysikäisinä armeijan jälkeen?

Juostaan stna rappukäytävään piiloon sen jälkeen ku nähtiin jo tekijän lähteneen pakoon...

Ensiaputaitoisimmat porukalla uhria auttamaan, suurin osa tekijän perään, ois kyllä mun olettama tuommosessa tilanteessa. Vtuako sinne rappukäytävään enää piiloutumaan.
 
Voi v tätä nykynuorisoa. Opiskelijatapahtuma, eikös siellä ruukata olla täysikäisinä armeijan jälkeen?

Yleisesti (ei ampumatapaukseen liittyen.) Kyllä moni tuntuu silti olevan käytökseltään lapsia, vaikka opiskelevatkin korkeakoulussa. Kaupassa tuli vastaan ryhmä opiskelijoita haalareissaan, käytökseltään olivat kuin joukko teinejä pahimmassa murrosiässä.

Itse tapaukseen liittyen onneksi siinä taisi olla joku noheva aloittamassa ensiavun antoa.
 
Back
Ylös Bottom