Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
lämmityslaite

thumbnail_IMG_1868.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten tapaan kertoa tutuille ja tuntemattomille, halusivat kuulla tai ei. Meidän poika ekalla sisään kypsässä 18v iässä.

Kaverinsa pääsi myös ja oli ollut alussa kuulemma pojilla hieman nuori olo muiden aloittaneiden keskellä.

Nyt jo erikoistumassa, ja oliko täällä puhetta silmälääkärin lambosta? Kai silmälääkärin isä sitten voisi saada edes Porschen…

Kiitos kun muistutit! Käytin viime kesänä tyttären silmälääkärillä enkä ollu laittanu vakuutukseen. Soittelin sinne niin 150e laittavat takaisin. Viime maanantaina kontrollikäynnillä kuittas tämän vuoden omavastuut. Voi loppuvuoden lentsut käyttää mehiläisessä ilimatteeks.
 
Nyt kun saanut itsensä käymään koulua ja panostamaan osaamiseen niin ehdottelivat uusiin hommiin siirtymistä. Joissa osaaminen olisi aivan turhaa. Palkka voisi olla parempi vaikka seniori-titteli taitaisikin kadota.
 
Nyt kun saanut itsensä käymään koulua ja panostamaan osaamiseen niin ehdottelivat uusiin hommiin siirtymistä. Joissa osaaminen olisi aivan turhaa. Palkka voisi olla parempi vaikka seniori-titteli taitaisikin kadota.
Onkohan tällä sama tarkoitusperä kuin sillä, kun pyydetään muualle laulamaan karaookkea?
 
Onkohan tällä sama tarkoitusperä kuin sillä, kun pyydetään muualle laulamaan karaookkea?

Firma vähän epätoivoinen. Myyty projekti vaikka käsiä ei ole riittävästi talossa. Uusia vaikea saada kun niille pitäisi palkkaakin maksaa ihan toiseen tyyliin ja positio ei ole kaikkien mieleen niin pohjamutiakin sitten kaivelevat.
 
Kauhea onnettomuus.
Näin itseni peilistä SILMÄLASIT päässä 🤓😳😖 Ulkonäöstä päätellen loppu on lähellä.

Tarvitsen traumaterapiaa.(Plastiikkakirurgiakin olisi kiva juttu.)

Terv Sylvi 52 v ja melkein 7 kk.
 
Taidan vetää broileripullaöverit harmitukseen. Mutta ensin kyykkimään.

Olin muuten todellinen toteuttaja eilen, kummatkin suoritin.

Kyykky meni niin hyvin, että taidan nostaa sarjapainot ensikerralla huimaan 70kg.

Mutta sitten se tosimiesten laji, broileripullien syönti. Nyt ei jätetty mitään puolitiehen. 1,3kg broileripullia katosi suitsaitsukkelaan naamariin. Ja yöllä ei tullut nukuttua kovinkaan hyvin kun vähän kivisti mahaa ja pieretti niin perkeleesti, naapuritkin taisi herätä. Ja se broileripullapierujen haju......
 
Eilinen menikin ekaa kertaa ambulanssilla matkatessa yöpäivystykseen huilimaan. Epäilevät että kyseessä oli vain vähän rajumpi asentohuimaus kun en päässyt wc lattialta ylös ja kaikki pään ja silmien liikkeet laukaisi välittömän oksennusrefleksin. Noh sopii mulle, mä jo ajattelin et näinkö se lähtö tulee johonkin veritulppaan
 
Olen täällä tyylikkään mustalla marmoritiskillä.

Jotain lastulevyä tämä taitaa olla.

Ei tarvinnut tällä kertaa suuttimien tiivisteitä tilata Belgiasta, löytyi Suomen Vantaalta.
 
Eilinen menikin ekaa kertaa ambulanssilla matkatessa yöpäivystykseen huilimaan. Epäilevät että kyseessä oli vain vähän rajumpi asentohuimaus kun en päässyt wc lattialta ylös ja kaikki pään ja silmien liikkeet laukaisi välittömän oksennusrefleksin. Noh sopii mulle, mä jo ajattelin et näinkö se lähtö tulee johonkin veritulppaan

Minun äiskälle tuli aikoinaan tuollainen kohtaus ja syynä oli vestibulaarineuriitti. Äiskä oksensi kaaressa, kun ensihoitajat yrittivät saada hänet paareille 🤮
 
Back
Ylös Bottom