Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herkullista.


iu


iu
 
"Ylen leikkimielinen testi kertoo toista. Puhu minulle -kylttiä Vaasan torilla pidellyt toimittaja sai juttuseurakseen puolen tunnin aikana viisi ihmistä. Kuopiossa sama asetelma houkutteli porukkaa solkenaan jo vartissa." Yle.fi

😃
 
Samba perustasolle ilmoittautuminen:

"Ryhmä on tarkoitettu aikuisille vasta-alkajille sekä sellaisille, jotka haluavat vielä hioa samban perusliikkeitä.
Perustason tunnilla aloitetaan samban alkeista, joten aikaisempaa tanssikokemusta ei tarvita.
Tunneilla opetellaan karnevaalisamban tanssiliikkeitä ja tanssitaan helppoja koreografioita. Lisäksi tanssitaan eri tyylisiä lämmittelykoreografioita."


Kopio-Lukkari.png




View: https://www.youtube.com/watch?v=bbQHEHPymMg&t=5s


Voitaisiin perustaa offarin oma sambaryhmä!
 
Dr and Vok Duo presents Exotic Dancing extravaganca!!!! Only Fans Special Offer Limited Time Alice in Underpants Special Guest!!!

Direct From OstroBotnia Pampas!!!! Including casting couch sketch preformed by our very talented trio !!!!

Order NOW!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Oletko täysin siirtynyt/ollut aina tuollasella ketovaliolla(lihaa, voita ,kananmunia, jonkin verran marjoja)? Munkkeja ja esim. makkaraperunat pari kertaa vuoteen PV:n huutokaupassa ja tai J:n kanssa reissussa.
RR on kyllä matala, mutta sehän on vaan hyvä, jos ei huimausta ole.
Tämän vuoden alusta asti oon syönyt carnivore henkisesti, tosin syön kyllä pieniä määriä esim leipää ja hetelmiä, eli en kuten se eräs amerikkalainen ortopedi joka syö lähinnä pelkkää biisonia hehe.
 
"Ylen leikkimielinen testi kertoo toista. Puhu minulle -kylttiä Vaasan torilla pidellyt toimittaja sai juttuseurakseen puolen tunnin aikana viisi ihmistä. Kuopiossa sama asetelma houkutteli porukkaa solkenaan jo vartissa." Yle.fi

😃

ja ääsjoelle ei etes uskaltanu tulla, perkeles!
 
pidä Syrjälä(SIlja) sydämessä ja Jumala mielessä
 
mutta niin se vaan Suvi meni, ja viisiin kiire ollut koska:

en ole käynyt:
-äkkilähtökisoissa
-pesäpallopelissä
-polkupallopelissä
-amerikkalaispotkupalloilupelissä

aurinkoterassille sentään on ehtinyt!
 
polkupallopeliä en oikeasti etes olisi halunnut, mutta amerikkaa ja pesäpalloa(NAIS) olisi ollut kiva käydä katsomassa

mutta, emmä: yksin:jaksa:lähteä
 
pitäisikö npusevaksi synkäksi kaudeksi laitta tavoite: yksi NAISlentopalloilupeli

etellisen kerran käynyt joko -16 tai -17

silloin jo oli aika pervo olo istua sielä katsomossa, kuinkahan pervo olisi näin vanhana!
 
Lopetin kahvinjuonnin 1900-luvulla useaksi vuodeksi. Kaksi viikkoa suunnilleen kesti, että jatkuva päänsärky ja unettomuus menivät ohi. Kahvinjuonnin olin aloittanut kolmevuotiaana eli suunnilleen samaan aikaan kuin opin lukemaan. Kaksi 2-3 dl mukia oli normaali päiväannos.

Myöhemmin tulin järkiini ja aloitin kahvinjuonnin uudelleen. Nykyisin vähintään aamukahvi, sen lisäksi noin 0-3 annosta riippuen työpäivästä. Oikeaa kahvia eli espressoa jos suinkin mahdollista, ei mitään ”kahvinkeittimellä” keitettyä. Pannukahvit noella ja ilman myös ok.
Illalla varsinkin tarvii kupillisen tai pari, ni nukkuu paremmin.
 
Illalla varsinkin tarvii kupillisen tai pari, ni nukkuu paremmin.

Minä join tänäSuvena yhtenä ehtoona kymmenen aikoihin yhden kupin kahvia

panin maata 07:14


olen siis turruttanut ruumiini kofeiinilla siten, että viimeinen kuppi normaalisti noin klo 1415
 
mutta niin se vaan Suvi meni, ja viisiin kiire ollut koska:

en ole käynyt:
-äkkilähtökisoissa
-pesäpallopelissä
-polkupallopelissä
-amerikkalaispotkupalloilupelissä

aurinkoterassille sentään on ehtinyt!
Just yks päivä mietin että ehtiköhän vokot tänäkään suvena mitään, ilmeisesti ei.

Ja paidat pitäis tulla huomenna. Vereksillä.
 
Back
Ylös Bottom