Minulla, sattuneesta syystä...eij. Kun eijjole.Aivoni menevät solmuun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla, sattuneesta syystä...eij. Kun eijjole.Aivoni menevät solmuun
Snitseli, jossainpäin itävaltaa luultavasti.^ Ei aavistustakaan mikä tuo on. Jos väri olisi erilainen, se voisi olla istukka!
Varmaan vituttais
jostain muistelisin lukeneeni, että 110db on suhina maantienopeuksissa
Mutta onhan se jännä ajatella, että ois kiva olla muutakin annettavaa keskusteluun kuin perse.Ihan kirjaimellisesti, kontentti sulla on housussas.
Ei mee kyllä mun järkeen sekään, että kuskilla ja ohikulkijoilla sais olla tulpat päässä, kun jonkun menopeli pitää niin älytöntä ääntä.. jos tuo sun pyörä on siis sitä sorttia.
Varmaan vituttais kattoa tuota putkea sen jälkeen, että siinä mielessä varmaan vaikuttais :D
Mutta onhan se jännä ajatella, että ois kiva olla muutakin annettavaa keskusteluun kuin perse.
Niin, pointti lähinnä, että mua ei kiinnosta ihan liikaa pitää tulppia sen takia, että jollain on saatanan kovaääninen mopedi.#negative
koska: tulpat pitää olla päässä jo sen tähären kun tuuli suhisee kypärässä niin voimakkaasti, vaikka mopedi ei pitäisi mitään ääntä
Kyrden arkisto on kyllä palstan erikoisin. Siis joka aiheeseen löytyy pirun jänniä kuviaMites kolme
Eikö Total Recall ole tuttu elävä kuva, siitähän tuo on..?Kyrden arkisto on kyllä palstan erikoisin. Siis joka aiheeseen löytyy pirun jänniä kuvia
Unettaa muuten hyvin omassa sängyssä. jos sitä aamukahvia nousisi keittämään.
Ei se tässä ketjussa niin välttämätöntä ole.Mutta onhan se jännä ajatella, että ois kiva olla muutakin annettavaa keskusteluun kuin perse.
Tuo South Park -pätkä varmaan havainnollisti olennaisen ihan hyvin :D
Riippuen vähän missä ollaan, leivitettyä possua tai vasikkaa.No ei kyllä millään herätä ruokahalua. Koskaan en ole syönyt, enkä syö.
Epäilen edelleen, että se on leivitetty ja friteerattu placenta.
katso liitettä 265022
Niin, pointti lähinnä, että mua ei kiinnosta ihan liikaa pitää tulppia sen takia, että jollain on saatanan kovaääninen mopedi.
stoner tai doom