Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, pointti lähinnä, että mua ei kiinnosta ihan liikaa pitää tulppia sen takia, että jollain on saatanan kovaääninen mopedi.

tarvitsen siis tulppia koväänisen mopedin tähären onely rata-olosuhteissa, lähinnä äkkilähdöissä: sielä korvatulpat päässä varikollakin kävellessä

myös kovaäänisen musiikin tähären kuulonsuojaukselle tarves

no olen mä senverran nyhverö, että oli driftingissäkin tulpat taskussa, korviin ei tarvinnu niitä asentaa, mutta valmius oli
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei okei okeiii, laitetaan!

Mulla on uusi pyykkikone ja se on niin hiljainen että elokuvaa voi katsoa jopa samaan aikaan 😁

Nyt lähden jonottamaan pankkiin. On tää digitaalinen todellisuus siinä mielessä haavoittuvaista, että kun pullahtaa sieltä ulos (mobiiliavain), niin mun pitää käyttää lomapäivä fyysiseen asioimiseen. Normaalina arkipäivä en ehdi.
 
Aikuisen paimenen kanssa puuhailtiin Ikeaa, välirapsujen ja vahtitorkkujen kanssa tietenkin:
lQ2kT8i.png


Juniori ei puuhaan osallistunut, koska paikallaan oleminen oli aivan liian tylsää! Paljon kivempaa oli mm. leikkiä leikkiä, jossa mennään tutkimaan maassa vielä olevaa ruusupuskaa ja ihan vähän vaan kaivellaan sitä - ja juostaan karkuun kun karjaisen tai nousen hätistämään sen pois.
Minä istutin alkukesästä kaksi ruusua. Maassa on enää toinen. :cautious:

Välikahvi ja koiratreeneihin. Huomasin myös, että ostin vahingossa liikaa banaania, joten joutuu näköjään tekemään illalla banaanipannaria. :barefoot:
 
Unettaa muuten hyvin omassa sängyssä. 😄 jos sitä aamukahvia nousisi keittämään.
Jeh vaikka emännän kanssa nukuttiin samassa sängyssä 3 vuotta niin nyt tässä erillissuhteessa eiku mikä se termi on, anyways, nukun kyl yllättävän huonosti siel ku sillä kaiken maailman vartalotyynyjä ja koiria sänky täys. Plus nyt kun on tottunut omaan tosi kovaan sänkyyn niin tuo on aivan liian pehmeä.

Kotosalla nyt ja melkovarmasti parempi uni tulee kuin eilen. Ja toim.huom. koirien kanssa on ihan parasta ottaa päikkärit mut nykyään öisin munkin luona he nukkuu omassa sängyssä.

ja ps. Total recall on kyllä hyvä leffa, ja pidin myös remakea erittäin onnistuneena, kuten blade runneristakin.
 
Unettaa muuten hyvin omassa sängyssä. 😄 jos sitä aamukahvia nousisi keittämään.
Joo, sen jälkeen kun hankittiin Hästens, ei oikein missään kodin ulkopuolella ole ollut mielestä sänkyä. Varsinkaan sen kahdeksan viikon sairaalareissun aikana (n)

Toki olisi ton sängyn hinnalla sitten saanut myös uuden autonkin, joten ihan kiva, että on paras sänky missä koskaan olen nukkunut.
 
Joo, sen jälkeen kun hankittiin Hästens, ei oikein missään kodin ulkopuolella ole ollut mielestä sänkyä. Varsinkaan sen kahdeksan viikon sairaalareissun aikana (n)

Toki olisi ton sängyn hinnalla sitten saanut myös uuden autonkin, joten ihan kiva, että on paras sänky missä koskaan olen nukkunut.

Uskon kyllä, MUTTA joskus olen miettinyt että onkohan kukaan käyttänyt uuden auton hinnan sänkyyn ja kehdannut sanoa kenellekkään kaverille edes myöhään saunaillassa että "on muuten ihan sama nukkua kuin 800€ jyskin sängyssä...."

muoks/lisäys : Eilen pyörittiin shoppailemassa ja katselin paria kauluspaitaa. Oli varsin samanlaisia keskenään, mitä nyt eri merkki, ja toinen oli 49€ ja toinen 180€. Jäin miettimään että tunteeko tuon eron sitten päällä vai onko se vähän että menee paita hukkaan jos kukaan ei ole koskaan kuullutkaan tuosta merkistä ja tiedä että nyt on 180€ kauluspaita jätkällä.
 
Uskon kyllä, MUTTA joskus olen miettinyt että onkohan kukaan käyttänyt uuden auton hinnan sänkyyn ja kehdannut sanoa kenellekkään kaverille edes myöhään saunaillassa että "on muuten ihan sama nukkua kuin 800€ jyskin sängyssä...."

Ei ole, eikä tule. Niissä kun isompi ero kuin ladassa ja mersussa. Mutta sitähän ei voi kokeilematta tietää.
 
Täällä olisi näköjään p*rvokauppakin. "Tarvinko" minä jotakin sieltä? :unsure:
@Max131 lla suosituksia?
Tuo sun maku on vähän sellainen, ettei tiedä ohjatako Kennelliiton pakeille vai mitä, mutta oisko tää sun tyyliä:


Tai

?

Kyllä kai molemmista pitäs oikealla kokoonpanolla jonkinlaista riemua saada.
 
Jeh vaikka emännän kanssa nukuttiin samassa sängyssä 3 vuotta niin nyt tässä erillissuhteessa eiku mikä se termi on, anyways, nukun kyl yllättävän huonosti siel ku sillä kaiken maailman vartalotyynyjä ja koiria sänky täys. Plus nyt kun on tottunut omaan tosi kovaan sänkyyn niin tuo on aivan liian pehmeä.

Kotosalla nyt ja melkovarmasti parempi uni tulee kuin eilen. Ja toim.huom. koirien kanssa on ihan parasta ottaa päikkärit mut nykyään öisin munkin luona he nukkuu omassa sängyssä.

ja ps. Total recall on kyllä hyvä leffa, ja pidin myös remakea erittäin onnistuneena, kuten blade runneristakin.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, en ymmärrä sitä, että koira saa nukkua sängyssä. 🤯 toki, ei mun tarttekaan.
 
Back
Ylös Bottom