Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Semmosta, että tässä grillauksen jälkeisten olusten jälkeen tuli motorisaha huollettua ja säädettyä käyttökuntoon. Tänään ei pitäisi kaadella puita, vaan jättää huomiselle/myöhemmälle. Mutta, kun huomenna sataa.
Varovasti siellä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On taas ulkoiltu aamusta iltaan ja koulutettu koiria ja ohjaajia: tällä kertaa jätin Saksanpaimenkoiraliiton kesäleirin omalta osaltani vajaaksi mutta oli silti hyvä reissu - ja oli kiva nähdä etäisempiä treenituttuja pitkästä aikaa! #kotoista #omanheimonparissa

Omaan treeniporukkaan sattui joku suht tuore treenaaja, keski-ikäinen kuitenkin, jolle jouduin suosittelemaan käyntiä optikon ilmaisessa näöntarkastuksessa.
Hän huomasi siinä ensimmäisen päivän mittaan, että minäkin tiedän jotain näistä jutuista ja tuli kysymään neuvoa kahden kesken.
Kerroin yhden vinkin käsillä olevaan asiaan ja sanoin:
"Opin sen mun ekan koiran kanssa joskus 15 vuotta sitten."
"Sulla on sitten ollut koiria ihan pienestä pitäen?"
"... ... [kelailua, että mitä toinen tarkoitti, sitten ehkä tajusin ja vastasin:] Mä oon 41."
"Ai?! Minä kun ajattelin, että joku 25 olisi lähempänä. Mietin, että sulla vaikuttaa olevan tosi paljon kokemusta ja osaamista niin nuoreksi!"


smilie_girl_101.gif


Ystävällisesti suosittelin käyntiä näöntarkastuksessa - rypyt ja tummat silmänaluset kertovat siitä, että unettomuudesta on kärsitty hieman pidempään kuin kaksvitonen olisi edes ehtinyt.
Päivän naurut. Voi jeesus sentään. :LOL:
 
Huomenna pitäs yrittää vetää maasta ja tehdä hyljesoutua. Kerää aina katseita se hyljesoutaminen tollasella ketjusalilla kun taidan olla ainoo joka sitä puuhaa siel.
 
Ainiin ja vaimo laitto ~10kpl paniikkitekstareita että meidän asunnossa on vaarallinen tunkeilija, nimittäin ampiainen. Siellä se nyt on makkarissa piilossa kunnes tuun töistä kotiin nitistään sen. Ei uskalla kärpäslätkällä tappaa, niin ajattelin että täytyy ostaa tämmönen Bug-A-Salt haulikko sille.

 
En muista olenko katsonut kaikki kolme aikaisempaa, mutta kait ainakin pari ja kyllä ne ihan viihdyttäviä oli.
Eddie veti kyllä ihan totuttuun tapaan, ei hänessä mitään vikaa. Ei tuo toteutus nyt vain toiminut minulle.

Liikaa kliseitä, huonolla tavalla. Liikaa netflixausta, vaikka sekin muka tehtiin huumorin kautta, mutta ei vain toiminut. Ylinäyttelykin toimii joskus, mutta ei nyt tässä. Tunsi vain katsojana itsensä liian tosikoksi ja huumorintajuttomaksi, joka lienee aivan totta, mutta tarvitseeko sitä nyt naamaan hieroa kuitenkaan. :ROFLMAO:[/IS

Mun mielestä Eddie just himmas hieman acted his age toisin kuin muu elokuva ja tämä palsta. Ammattitaitoisesti tehty leffa eikä mitenkään halvalla. Hyvähyvä olin viihdytetty.
Ja viittaus Maailman Parhaaseen Elokuvaan, muistikortti Rambopuukossa.😏
 
Back
Ylös Bottom