Hyvä viesti, laita ehottomasti. Varmaan vastaa "minua".pitäiskö panna NAISelle tekstiviesti?
mitä panis?
Jos vastaa jotain muuta, niin seuraavaa naista katteleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä viesti, laita ehottomasti. Varmaan vastaa "minua".pitäiskö panna NAISelle tekstiviesti?
mitä panis?
"Älä tee niinku minä teen, tee niinku minä sanon." Jep. Paljo helpompaa.Tämä toisten neuvominen on muuten paljon helpompaa hommaa kuin itse tekeminen.
nii, muttaku, en keksi mihinkä haluaisin mennä käymään, etes yksin!
...
imiskiintiöni on hyvin täysi
#merille #ajankuluksi #päämäärättömästi #kennohomeeseennii, muttaku, en keksi mihinkä haluaisin mennä käymään, etes yksin!
yritä sitten keksiä mihin kaksin!
olenhan juuri viettänyt kolme päivää provinssissa imisten keskellä ja heti perään hellsinkissä, aja heti perään maatalousnäyttelyssä, ja heti perään pitkä kapakkailta, imiskiintiöni on hyvin täysi
Ähtäriin pandoja kattomaan.Missä siellä on siis lähin eläinpuisto tai eläintarha?
Ja jos nainen ei ymmärrä eläinten päälle, niin se on luonnevikainen yksilö ja #uuniin.
Missä siellä on siis lähin eläinpuisto tai eläintarha?
Pitäis.pitäiskö panna NAISelle tekstiviesti?
mitä panis?
Kahville, kaljalle, kinoon, kävelylle jne. Tai moottoripyöräajelulle voisi olla hyvä idea.Kysy häntä käymään sinun kanssa jossakin.
Tai ”anna pillua”, sehän on aina ajaton klassikko.Hyvä viesti, laita ehottomasti. Varmaan vastaa "minua".
Jos vastaa jotain muuta, niin seuraavaa naista katteleen.
Tästä ehottomasti samaa mieltä.Pitäis.
Minusta tuo jäsen Veen alkuperäinen "mitä panis" on kyllä parempi, antaa vastaajalle paljo enemmän vaihtoehtoja.Tai ”anna pillua”, sehän on aina ajaton klassikko.
Missä siellä on siis lähin eläinpuisto tai eläintarha?
#merille #ajankuluksi #päämäärättömästi #kennohomeeseen
toki harakka tarvitsee sitten asianmukaiset varusteet
tämäpä se pulma
Rohkeasti kysymällä
keneltä #hehe
IS: Koira ryntäsi kerrostalosta ja puri kymmenvuotiaan sairaalakuntoon
"Sellainen koira, jolla on leveä naama ja suu, koira joka näyttää kuin olisi käynyt salilla."
Mä voin lainata.keneltä #hehe