Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Screenshot_20240708_105749_Instagram.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttävävä muutos tähän foorumiin!

Latasin kesäloman ajaksi tinderin. Tänään olisin ajellut treffeille mutta peruttiin se yhteistuumin erikoisen syyn takia. Tuulee liikaa koska mun olisi pitänyt mennä lossilla ja oon vähän kermaperse että ei kiinnosta liian tuuliset kelit merellä 😁
 
Kiittämättömyys on maailman palkka 😠

Kun helmat paukkuen ja hiki otsalla saavun munamankelilla tapahtumapaikalle hoitamaan karhutilanteen tuhatvuotisella, hyväksi havaitulla suomalais-ugrilaisella perinteellä, niin eikö siellä ole joku sinivuokko mussuttamassa, että tästä ei saa asiattomat kulkea. Nimenomaan asiallahan Sylvi on. Yritän selittää, mutta nykynuorison tietämys karhunkarkottamisesta on niin heiveröinen, että mitään tolkkua ei siitä tullut. No, ajattelin esimerkin kautta havainnollistaa pyllyttämisen taitoa, joten helmat korviin vaan. Siitähän se sitten koko revohka ja älämälö alkoi 🙄 Tämä "metoo"-sukupolvi on ilmeisesti niin herkkää, että nyt olen täällä poliisivankilassa vedellä ja leivällä epäiltynä poliisin seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka enhän minä edes istunut päälle. Ottivat huumetestitkin. Tietysti se oli positiivinen - ei kai ne pelkkää kalkkipilleriä minulle sentään määrää. Tsykiatrikin saatana on kai pitkällä lounaalla, kun sitä ei saa kiinni todistamaan, ettei tässä mistään amfetamiinista Sylvin kohdalla ole kysymys.

Tämä on kyllä viimeinen kerta, kun yritän avustaa virkavaltaa suurpetoja koskevissa asioissa.
 
Kysy häntä käymään sinun kanssa jossakin.

nii, muttaku, en keksi mihinkä haluaisin mennä käymään, etes yksin!

yritä sitten keksiä mihin kaksin!

olenhan juuri viettänyt kolme päivää provinssissa imisten keskellä ja heti perään hellsinkissä, aja heti perään maatalousnäyttelyssä, ja heti perään pitkä kapakkailta, imiskiintiöni on hyvin täysi
 
Back
Ylös Bottom