Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toistan itseäni, mutta onpas lomalla ihanaa. ❤️

Minulla oli myös joka ikinen lomapäivä kiva joina olin juovuksissa? eilen laskeskslin, että etelliseen viikkoon kuutena päivänä
kun ihmettelin kuntoilusalilla kun ei oikein kulkenut, no käyn tänään koittamassa uudelleen, nyt olen ollut jo kaksi päivää InTheRow #täysinselvinpäin
tänään taas ehtoolla sitten keski tai jopa nelosolut: kutsuu

oletko sinäkin?
 
Minulla oli myös joka ikinen lomapäivä kiva joina olin juovuksissa? eilen laskeskslin, että etelliseen viikkoon kuutena päivänä
kun ihmettelin kuntoilusalilla kun ei oikein kulkenut, no käyn tänään koittamassa uudelleen, nyt olen ollut jo kaksi päivää InTheRow #täysinselvinpäin
tänään taas ehtoolla sitten keski tai jopa nelosolut: kutsuu

oletko sinäkin?
Töissäkin viihtyy kun maisemassa ei ainuttakaan ihmisapinaa.

 
Hinnat nousseet parissa vuodessa aika raakasti, Kingi on siellä 700k huitteilla.

@vokot

ajattelin kanssa, että kuulostaa todella edulliselta jos vain puolimilliä

verrattuna esim tämmösen puutarharraktorin hintaan

95 000e


IMG_0746.jpeg
 
Eipä noissa ole enää mitään järkeä.... Missähän se raja tulee vastaan

aivan järkyttäviä hintoja oli kaikki mitä oli esillä

paskanlevityskärry oli esnmerkiksi miljoona markkaa!

joku isompi äes lähes viiskytätuhatta!
 
jos ryhtyisi maaJussiksi ja ostais kaikki tarvittavat uutena niin kyllä saisi miljoonia olla takataskussa!
 
Vois ruveta eläintarhaajaksi. Heposia, possuja, kanoja ja riikinkukko. Sit hoitais noita ja käyskentelisi maillaan.

Ehkä lehmiäkin, että sais oman navetan valkovenäläistä. Vois työllistääkin jonkun apuhoitajan.
 
Vois ruveta eläintarhaajaksi. Heposia, possuja, kanoja ja riikinkukko. Sit hoitais noita ja käyskentelisi maillaan.

Ehkä lehmiäkin, että sais oman navetan valkovenäläistä. Vois työllistääkin jonkun apuhoitajan.

Tuo olis hyvä homma, ittekki voisin alkaa. Sillai että joku hoitais eläimet ja tilukset. Itte vaan omistais ja rapsuttelis eläimiä silloin kun huvittaa.
 
Koirahoitolan pihaan ajessa katsoin kauempaa, että onpas siellä komeita koiria uudessa isossa ulkotarhassa.
smilie_girl_125.gif

Lähempänä: Aa, nehän on minun!
smilie_les_060.gif
🤎🤎🤎

Koiria hakemaan ajaessa huomasin miettiväni viime kesän road trippiä vanhemman paimenen kanssa Lappiin ja Norjaan;

"Jos nyt lähtisin samanlaiselle road tripille kahden koiran kanssa, niin mitä tarvitsisi mukaan... Vanhemman nivelten vuoksi ei kyllä mentäisi vaikeaan maastoon mutta sen on ihan ok.
Viimeksi tuli lähdettyä ihan hetken mielijohteesta mutta nyt kun tässä on pari juttua sovittu niin on pakko olla kotona n. viikko niin ehtii vähän suunnitella. Jos yöpyisi puskaparkkien sijaan enemmän leirintäalueilla, voisi viritellä auton yhteyteen sellaisen telttatsydeemin, koska auton takapenkillä ei mahdu kuin yksi koira viekkuun ja kainaloon... Joo, ehtisiköhän hankkia sellaisen... Pennulla ei ole passia mutta sen saa kyllä tietysti samantien. Jos olympialaiset ehtivät alkaa niin toisaalta, Suomen puolella pysytellessä voi kuunnella ja katsoa kisoja Yle Areenasta..."


:barefoot:
 
IS: Jonathan Jacob Meijer, 42, on koukussa sperman luovutukseen.


a519246dacf4259cb7ada32243fa3f78.jpg.webp



Mies on siittänyt ainakin 550, mutta hurjimpien arvioiden mukaan jopa tuhat lasta ympäri maailman. Lasten hurja määrä lisää sisäsiittoisuuden riskiä, koska sukulaisuudestaan tietämättömät sisarpuolet voivat päätyä parisuhteisiin keskenään.

Keväällä 2023 Hollannin oikeus määräsi Meijerin siemennesteen luovutuskieltoon, jonka rikkominen maksaa hänelle 100 000 euroa kerta.

Meijer aloitti siitosurakkansa vuonna 2007. Hän on siitä lähtien luovuttanut siemennestettään säännöllisesti sekä virallisiin sukusolupankkeihin että suoraan kohdenaisille. Meijer jatkaa sperman luovuttamista edelleen.
 
Kyllä siihenkin uupuu kun jatkuvasti pitää jöyliä. Kultainen keskitie olis hyvä. En tarkoita suihkua, paitsi jos tykkää.

joo ei tienetkään liikaa, kaikkeenhan kyllästyy jos liikaa

jos edes kerta/kaksi/kk saisi nin olisin loppuelmän tyytyväinen
 
Back
Ylös Bottom