Tiättekö mitä järkeilin tehdä maanantaina, ensimmäisenä lomapäivänä.
View: https://giphy.com/gifs/the-simpsons-beer-homer-simpson-V6vYGxjArFFde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiättekö mitä järkeilin tehdä maanantaina, ensimmäisenä lomapäivänä.
Ei sitä tule.Missähän se raja tulee vastaan
Kai ne nyt nousee kun Asd on tehny taas kolme kuukautta Carinaan katsastusremonttia työajalla.Niinkö? No onpas tosiaan nousseet. Eipä noissa ole enää mitään järkeä.... Missähän se raja tulee vastaan
Kunnon tujaus rommia kahvin sekaan. Pari mukia, niin alkaa zamppiskin taas laskea.Lopun alkua, ei putoo enää loungessa sampanja.. Miten tästä eteenpäin?
Shhh ei saa kaikille kertoa Töissähän se on pakko kun ei kotona oo vehkeitäKai ne nyt nousee kun Asd on tehny taas kolme kuukautta Carinaan katsastusremonttia työajalla.
Toistan itseäni, mutta onpas lomalla ihanaa.
Laardi vaikuttaa kyllä viimeaikojen juttujen varustella vähän uupuneelta
Töissäkin viihtyy kun maisemassa ei ainuttakaan ihmisapinaa.Minulla oli myös joka ikinen lomapäivä kiva joina olin juovuksissa? eilen laskeskslin, että etelliseen viikkoon kuutena päivänä
kun ihmettelin kuntoilusalilla kun ei oikein kulkenut, no käyn tänään koittamassa uudelleen, nyt olen ollut jo kaksi päivää InTheRow #täysinselvinpäin
tänään taas ehtoolla sitten keski tai jopa nelosolut: kutsuu
oletko sinäkin?
Eipä noissa ole enää mitään järkeä.... Missähän se raja tulee vastaan
pillu auttais
Minullakin
Vois ruveta eläintarhaajaksi. Heposia, possuja, kanoja ja riikinkukko. Sit hoitais noita ja käyskentelisi maillaan.
Ehkä lehmiäkin, että sais oman navetan valkovenäläistä. Vois työllistääkin jonkun apuhoitajan.
Kyllä siihenkin uupuu kun jatkuvasti pitää jöyliä. Kultainen keskitie olis hyvä. En tarkoita suihkua, paitsi jos tykkää.