Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta päivän positiiviset; öljyt ja nesteet oli omissa osastoissaan kun tyhjentelin ne tänään.
Ja tämä hyvä, toyotalle jopa tyypillistä.

Se, ku etuperästä aikoo laskea öljyt, ja vatiin valuu hailakan väristä hernekeittoa, on aina yhtä mieltäylentävää...
Ja etupään levikkeiden alta paljastui yllättävän hyvät lokasuojat, niitä ei tarvinne kempittää ollenkaan.
Oho. Melekein tekis mieli sanoa, että uskomatonta.
 
Ja tämä hyvä, toyotalle jopa tyypillistä.

Se, ku etuperästä aikoo laskea öljyt, ja vatiin valuu hailakan väristä hernekeittoa, on aina yhtä mieltäylentävää...

Oho. Melekein tekis mieli sanoa, että uskomatonta.
Yllätyin kyllä.

Ja kuskinpuolen jalkatilasta löytyi sellaisia jälkiasenteisia sähkökytkentöjä, ettei pystynyt ihan ensivilkaisulla sanomaan mistä helevetistä mahtaa olla kysmys.
No täytyy tutkia ja mittailla niin eiköhän se siitä..
 
Ostin ensimmäiset mansikat tänään. Lisäksi olisi ainekset raparperipiirakkaan, mutta ehkä vasta juhannukseksi.
Minä olen jo pari iltaa miettinyt mitä leivon juhannuksena. Viime vuoden raikas sitruuna-mansikkakakku oli aika hyvä mutta tietysti tekee mieli jotain erilaista… tuoreista mansikoista tietenkin.
 
Mitä wattua. Mulla ihan ilmam kolhimista nilkan ulkosyrjä tosta sivusta ihan turvonnut. Samalla tapaa kuin joskus, kun mennyt nivelsiteet. Onkohan tää nyt lopun alkua? Ei tuntunut kivalta kyykistellessä 🙁
 
Mitä wattua. Mulla ihan ilmam kolhimista nilkan ulkosyrjä tosta sivusta ihan turvonnut. Samalla tapaa kuin joskus, kun mennyt nivelsiteet. Onkohan tää nyt lopun alkua? Ei tuntunut kivalta kyykistellessä 🙁
Juhannuksena lepoa ja kunnon nestetankkaus, sillä se lähtee.
 
Britakakku tietenkin!
Harkinnassa! Tosin vain vispikerma ja creme fraiche / maustettu rahka (mansikka/sitruuna) tms. täytteellä, koska en tykkää kuohukermasta. Se on jotenkin tunkkaista omaan makuun. Britasta on vähän hankala vähentää sokerin määrää, kun on aika oleellisessa roolissa. 😄 Tietysti voisi tehdä pienen vain.
 
Yllätyin kyllä.

Ja kuskinpuolen jalkatilasta löytyi sellaisia jälkiasenteisia sähkökytkentöjä, ettei pystynyt ihan ensivilkaisulla sanomaan mistä helevetistä mahtaa olla kysmys.
No täytyy tutkia ja mittailla niin eiköhän se siitä..
Taannoin täällä ihmettelin myös oman tojotan sähköjä. Useita metrejä sai heittää roskiin niistäkin
 
nestetankkaus

#tsek

IMG_0393.jpeg
 
Back
Ylös Bottom