Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pellava on kyllä ihana materiaali läskille kuumalla. Vähän häiritsee läpi paistavat kalsarit, mutta enhän minä niitä itse näe.
Itse laitan vaan housujen väriset bokserit, mutta kovemmat jätkät vois vetää stringit. Ja kaikkein kovimmat sitten taas vetää tyylillä:

Commando-movie.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas koko päivä reNpattu. Tai no melkein koko päivä mennyt vaan tuota saata...vitu* portaikkoa maalatessa.
Aamupäivällä vähän betongihommia, sitten menikin kaupungilla 4h, sitten rillausta, sali ja nyt palaa ja on.
 
bellavasta puheen:ollen kävin katselemassa Suvijuhliin tuollasta

se vaan rypistyy niin helposti ettemmä taida


Olikos se niin, että esim lätkän MM kisastudion ukot oli Dresmannin vaatettamat. Ei kyllä istunut millään mittarilla hyvin ne vaatteet.

Tosin olen täysin jäävi, tommoseen hintaan tilaan kauluspaidan. Koska lihava&harteikas niin turha kuvitella saavansa istuvaa vaatetta ”off the rack”.

Nyt pakkolaihdutuksen jälkeen voisi tosin jo ehkä käydä vaatekaupassa.
 
Olikos se niin, että esim lätkän MM kisastudion ukot oli Dresmannin vaatettamat. Ei kyllä istunut millään mittarilla hyvin ne vaatteet.
On kyllä ohjelmasta riippumatta tosi järkkyä välillä, siis useimmiten jannuilla on aivan liian pienet takit.

Tähän tyyliin (Zalandon mainoskuva):

16534d500b434602be2322d2417cb2e5.jpg


e: vai liekö joku uusi 'muoti'
 
siis useimmiten jannuilla on aivan liian pienet takit.

e: vai liekö joku uusi 'muoti'
Joskus reilu vuosikymmen sittenhän alkoi erityisesti nuorilla miehillä slim fittailu, mutta joillain vanhemmillakin, taitaa olla vieläkin muodissa osin. Porukalla oli jotkut punaiset pillihousut ja liian pieni kireä pikkutakki.
 
Back
Ylös Bottom