Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta

IMG_9923.jpeg
 
No voi helvetin kuustoista.
 
tuota juomalla ei vissin ala tekemään lainkaan NAISta mieli?
 
Vataselle palautetta, rahat takasin!

ei polkupyöräilemällä massa nouse! Minähän en käynyt kertaakaan kuntoilusalilla, kun Suvi oli parhaimmillaan!
nyt on taas pitänt käydä, kunnei ole ollut ulkoilukelejä, kunon kylymä! kesä takasi: ja sassia!
 
Otin kanssa jälkkäriksi Kukkoa ja Alec Bradley Prensado Churchill:in. Tai no, raparperipiirakkaa meni myös vaniljakastikkeella ja mansikalla esijälkkärinä. Safkana oli Flank Steakia ja Annabellea. Oma lemppari uusista potuista.

1000009162.jpg


Oli itse asiassa Tammisen Flank Steakkia tuossa melkein lähikaupassa 12€/kg, niin lipastin vähän pakkaseenkin.

Ai niin ja @-kake- komee pellavapaita, erinomainen kesällä. Iteltäkin löytyy 4 vai 5 värissä. Valkoinen kyllä el classico 👍 Ostin tossa myös pellavatakin. Ei vielä tositoimissa, mutta otaksun, että on just soiva viilenevään kesäiltaan terassilla, keikalla tms.
 
Jahas, nyt on samasta osoitteesta kuin ennenkin löydetty lihapullia, joiden sisälle on työnnetty kolmipäisiä ongenkoukkuja 😡
Innostuukohan tuo kyrvänsyylä siitä, kun saa julkisuutta? Jospa se nyt alkaisi puuhastella yhä enemmän, niin kiinnijäämisen mahdollisuus kasvaisi. Sairasta touhua tuollainen.
 
katso liitettä 264405

Ristipullo joku munkkilikööri, jota saa Kreikasta tasan yhdestä luostarista. Vois kohta vetää piimällä.

Mukavia tutustumiskohteita nuo luostarit, kun on sekä historiaa että nykypäivää yhtä aikaa. Ja on siellä aina jotenkin rauhallinen, pysähtynyt tunnelma. Ja pitkiä varjoisia käytäviä, joissa voi vilvoitella. (y)
 
Pellava on kyllä ihana materiaali läskille kuumalla. Vähän häiritsee läpi paistavat kalsarit, mutta enhän minä niitä itse näe.
 
Back
Ylös Bottom