Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja mielenterveysongelmat rinnastuvat siinä mielessä moniin fyysisiin sairauksiin, että yleensä niitä ei pystytä hoitamaan kokonaan pois, mutta sopivalla hoidolla, elintavoilla ja oman tilanteensa tuntemisella niiden kanssa voi elää

Näin juuri. En esimerkiksi minä tästä mihinkään enää "parane". Oireiden määrä ja se, kuinka paljon ne haittaavat elämää, vain vaihtelee. Toki on heitäkin, joilla on elämässään vain yksi mielialahäiriökausi. Itse en valitettavasti kuulu tähän ryhmään.
Viime vuosina eivät ole enää kirjoittaneetkaan minua ulos erikoissairaanhoidosta, koska kuitenkin palaan bumerangina takaisin 😁 Olen sellainen iloinen ja uskollinen vakioasiakas!
 
Lompakko ja puhelin on kumminkin taskussa.. mutta aurinkolasit, vesipullo, muu sälä mitä jossain turreilessa on mukana..reppu.
En viiti pitää missään turistirysissä ihan tarjottimella, jos on jotain avonaista shortsin taskua. Plus pelkää, että tiputtaa ne istuessaan johonkin.

Mut joka tapauksessa reppu se pitää olla itelläkin, jos on riittävästi roinaa matkassa.
 
Tuota, mikä siinä lompsassa on tärkeää?

Minulla on pikkuinen kangaskukkaro. Se on tietysti kissakuvioinen. Haitta on se, että sieltä on toisinaan vaikea löytää juuri haluamaansa korttia. Olenkin harkinnut siirtymistä tuollaiseen lompakkomalliin, mutta ei ole tullut tarpeeksi söpöä vastaan.
 
Mulla on reppu.
20240613_093837.jpg
 
Mää ny tilasin James Dixonin korttikoteloa. Jos on patentoitua sveitsiläistä teknologiaa ja laadukasta italialaista nahkaa, niin ei voi olla huono :D Oli joku alekin, niin tippu hinta satkusta seittemään kymppiin.

Katotaan kauan kusti polkee Sveitsistä Keski-Suomeen.
 
Minulla on pikkuinen kangaskukkaro. Se on tietysti kissakuvioinen. Haitta on se, että sieltä on toisinaan vaikea löytää juuri haluamaansa korttia. Olenkin harkinnut siirtymistä tuollaiseen lompakkomalliin, mutta ei ole tullut tarpeeksi söpöä vastaan.
il_794xN.3233293533_o6r7.jpg

il_794xN.3093251849_fgav.jpg

e: myös kolikko-osastolla
il_794xN.3585770866_kh12.jpg
 
En viiti pitää missään turistirysissä ihan tarjottimella, jos on jotain avonaista shortsin taskua. Plus pelkää, että tiputtaa ne istuessaan johonkin.
Yleensä farmarinshortsit ja etutaskussa niin aika pieni riski mihinkään, mutta tietyillä shortseilla totta että tarkkana saa olla ettei tipaha istuessa.
 
Ei kenelläkään oo vyölaukkua? Sehän olis makee. Kunnon russian tourist-vibat jos ostaa vielä emporio armanin mustan keinonahkaisen laivalta.

Epäilen, että Herr Doktorille tuo ei sopisi ruumiinrakenteen vuoksi. Vyön ympärysmittaa voi tietysti lisätä, mutta itse se laukkuosa jäisi piiloon vatsan alle, jolloin sitä olisi hankalahko käyttää. Jos laukun asettaisi kellumaan kaikkein korkeimmalle kohdalle, niin se olisi kiusallisesti koko ajan liukumassa alemmas.
 
turistirysissä
Tuli mieleen. Tässä kun on euroopan turistirysiä tullut kierrettyä viime vuosina tavallista enemmän, on tullut tehtyä havaintoja(*).. Jos olisi siihen taipuvainen, kuinka helppoa olisi varastaa...ei, keräillä vain puhelimia mukaansa. Ei miehiltä. Ei aikuisilta naisilta. Mutta nuorilta naisilta. Hirvee kälätys keskenään tallotaan hirveessä ruuhkassa jotain venetsian katuja, puhelin farkkujen takataskussa, vähintään puolet aina ulkona..senku keräilis menemään. Näin niinku maalaisjärjellä ajatellen ei taskuvarkaan kannata edes miehiin päin vilkaista, niillä on puhelin yleensä etutaskussa tai niin syvät perstaskut että pitäs jo vähän harjoitella muuveja. Satunnainen papa-lompsa voi miehillä vilahtaa, mutta..

(*)tiirattua naisten pjärseitä
 
bgks4tU.png


2TSSVEe.png


1WbxVaL.png




Nahkaa. Prismasta. Muistaakseni 12.90 €.

Minulla kirjastokorttikin ollut tikitaalisessa muodossa taskupuhelimessa jo pian 4v, ei ole fyysistä korttia tarvinnut sen jälkn.


lainasto.jpg
 
Tuli mieleen. Tässä kun on euroopan turistirysiä tullut kierrettyä viime vuosina tavallista enemmän, on tullut tehtyä havaintoja(*).. Jos olisi siihen taipuvainen, kuinka helppoa olisi varastaa...ei, keräillä vain puhelimia mukaansa. Ei miehiltä. Ei aikuisilta naisilta. Mutta nuorilta naisilta. Hirvee kälätys keskenään tallotaan hirveessä ruuhkassa jotain venetsian katuja, puhelin farkkujen takataskussa, vähintään puolet aina ulkona..senku keräilis menemään. Näin niinku maalaisjärjellä ajatellen ei taskuvarkaan kannata edes miehiin päin vilkaista, niillä on puhelin yleensä etutaskussa tai niin syvät perstaskut että pitäs jo vähän harjoitella muuveja. Satunnainen papa-lompsa voi miehillä vilahtaa, mutta..

(*)tiirattua naisten pjärseitä
Joo en epäile. Enkä edes ymmärrä tota koko hommaa, kun ihan hirveän näköistä, kun tarvii tunkea se jumalattoman kokoinen iPhone Max tai joku Samsungin ultra perstaskuun..

Tietty ne shortsit vielä sellaiset, että paistaa puolet perseestä, niin avot..
 
Viimeksi muokattu:
Epäilen, että Herr Doktorille tuo ei sopisi ruumiinrakenteen vuoksi. Vyön ympärysmittaa voi tietysti lisätä, mutta itse se laukkuosa jäisi piiloon vatsan alle, jolloin sitä olisi hankalahko käyttää. Jos laukun asettaisi kellumaan kaikkein korkeimmalle kohdalle, niin se olisi kiusallisesti koko ajan liukumassa alemmas.
Onneksi tuonkin pulman voi ratkaista tällä nykyaikaisella asettelulla! Toki jos hartiat on mallia ladon ovet tai tissit kovin valtaisat, niin jatkopalaa voinee joutua hihnaan hankkimaan siltikin.
 

Liitteet

  • Screenshot 2024-06-13 at 9.59.31.png
    Screenshot 2024-06-13 at 9.59.31.png
    977,2 KB · Katsottu: 44
#kuvantaminen



Joku paahtoi äsken potkulaudalla käytävää pitkin sellaista vauhtia että 90-asteen käännöksessä joutui nojaamaan raakasti sisäkurvin puolelle koska g-voimat.
 
Nyt tuli linkkarissa, että kiinnostaako muuttaa Taiwaniin ja NVIDIA:lle hommiin. Liksa ois takuulla kohdallaan, mutta vähän tulis isompia muutoksia noin niinku arkeen :D Epäilyttää toki ihan jo sekin, meniskö edes haastisprosessi läpi, vaikka lähtiskin hakemaan ja pitäskö ruveta treenaan jenkkihaastistyyliin jotain algoritmeja ja tietorakenteita ensin 3 kuukautta..
 
Onneksi tuonkin pulman voi ratkaista tällä nykyaikaisella asettelulla! Toki jos hartiat on mallia ladon ovet tai tissit kovin valtaisat, niin jatkopalaa voinee joutua hihnaan hankkimaan siltikin.
Tämä käytössä! Hihna riittää hyvin :giggle:

Nyt kun S-kortin sai Lompakkoon ja henkkarista tulee pian myös mobiiliversio, en tartte lompakkoa enää mihinkään arkikäytössä.
 
Back
Ylös Bottom